Recensie Sofie, Willebroek/Minderhout 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

machiavelli

Wandelaar
93
10/06/23
84
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/doce-sofia.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
afspreken Whatspp vlot
standaard antwoord met prijzen en lokalisatie 140 euro /uur
bleek toen net even ergens anders dan op advertentie maar nog ok voor mij
Is exact de dame van de foto's heel mooi. lief beetje tegen het verlegene aan.
conversatie toch wat beperkter Engels was ze nog aan het leren en Frans ook beperkt dus ofwel spreek je Portugees ofwel Google translate of laat je het gesprek voor wat het is.
ben zelf begonnen om deze mooie verschijning te bekijken te voelen en te proeven.
ze vond dat fijn raakte duidelijk gestimuleerd maar was wel een beetje vreemd dat zij het bij momenten teveel vond zowel het intiem strelen als beffen( geen vingeren) gaf nogal heftige reactie (nat) waarbij ze soms onder mij vandaan kronkelde "that is too sensitive"
intiem uiteraard met condoom was zalig waarbij zij spontaan bleef kussen,zoenen en heb er lekker lang van kunnen genieten
na klaarkomen van mijn kant stelde zij voor de rollen om te draaien en dat zij mij massage gaf
zo het uurtje vol gemaakt
of ik nog terug zou gaan ja waarschijnlijk wel want was uiteindelijk heel aangenaam uurtje ondanks communicatie wat beperkt en zij niet zelf honderd procent tot orgasme wilde gaan.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/sofhia-2/
Totale kosten (in euro)
€140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bijnaam
Sofia Gawk Gawk 3000

Ligging
Hoboken

Contact & Communicatie
Het heeft toch enkele pogingen in beslag genomen voordat ik effectief een afspraak heb kunnen vastleggen.

Sofia:
Hello Sofia the girl of your dreams, fragrant, delicate, style I really appreciate your respect and hygiene
❤️

15 min. 50€
30 min. 100€
1h 140€

Eens wel elkaar face-to-face zagen maakte ze duidelijk dat ze geen Engels kon.
Enkel een klein beetje Frans en Portugees (moedertaal).
Google Translate regelmatig moeten gebruiken.

Ow ja, haar stopwoorden zijn: "Everything bon?" en "Merci".

Ontvangstlocatie
Appartementsblok
Ik was best wel onder de indruk van de esthetische inkomhal. De symmetrie van brievenbussen en belknoppen in combinatie met de vloertegels.
Maar ik ben weer aan het afdwalen…

Parking vinden is daar wel flink zoeken of je moet geluk hebben. Er is parkeerplaats aan weerszijden maar die waren uiteraard allemaal volzet. Ergens vier straten ver mijn wagen kunnen parkeren.

Het bezoek zelf
Er was wel even een awkward moment in de inkomhal.
Een (iets oudere dame) zat op een kruk achter de tweede glazen schuifdeur te wachten. Geen idee op wie of wat. Sofia reageerde heel traag op mijn berichten dat ik in de inkomhal stond. De oudere dame haar ogen dwaalde op en neer. Ik val wel meteen uit de toon.

Sofia opent de elektrische schuifdeur op afstand.
Eenmaal op het juiste verdiep loerde Sofia vanachter haar deur. Haar los, bedekt door een licht roze badjas en op sloefen.
Het is effectief de dame van de foto's. De online foto's op RL, waar telkens een raam in te zien is, geven een accuraat beeld van de werkelijkheid. Net zoals haar profielfoto van WA.

Op weg naar de ontvangstruimte moet je door de living passeren. Hier was een vrouwelijke medebewoner tv aan het kijken. In de rapte kon ik nog een glimp opgevangen, zij zag er ook niet slecht uit.

In de ontvangstruimte was er helaas geen accommodatie (stoel, kastje) om je spullen kwijt te geraken. Heb mijn kleren en jas maar op de grond moeten leggen.

Daarna boter bij de vis.
Initieel kwam ik voor 30min. maar de eerste indruk was positief dus voorgesteld voor 1u. Normaal ging dit niet.
Sofia ging de kamer uit om iets te bespreken met een collega.
Ze kwam terug en het was geen probleem meer.
Sorry, not sorry aan diegene dat na mij kwam.

Ze zet een muziekje op en de licht roze badjas ging uit.
Prachtig lichaam om te aanschouwen.
Ik leg mij neer op mijn rug naast haar.
Sofia zorgde voor een extra kussen en vroeg of ik comfortabel lag.

Sofia:
Everything bon?


Ze neemt plaats tussen mijn benen.
Eerst even met vochtige doekjes over kleine Kindness.
Dan begon ze aan een blowjob zonder condoom.
Mmmmm…
Persoonlijk één van de betere BJ zoals ik het graag heb.
Zacht maar toch doeltreffend om lang van te kunnen genieten.
Er was minimaal gebruik van haar handen. Tong, lippen en mond deden het meeste werk.
Soms eens subtiel likken aan het frenulum of ballen.
Dan eens iets geiler. Sofia neemt kleine Kindness vast om hem tegen haar kaken te slagen.
Ik stelde wel een patroon vast. Telkens ze haar beide handen op mijn taille of heupen legt, nam ze mijn penis volledig in de mond (deepthroat).
Gepaard met snelle op en neer bewegingen. Net zoals een blowjob simulator.

Nadien heb ik met haar borsten mogen spelen (sabbelen, likken, zuigen en zachtjes kneden).

Beffen kon ik zo goed als niet, doordat ze net een piercing aan haar clit had laten steken. Het was nog TE gevoelig. Was dit een smoesje? No idea.
Mijn gezicht sprak boekdelen van teleurstelling als compromis mocht ik van Sofia wel héél zachtjes proberen. Stelde niet zoveel voor hoor. Sofia zorgde ervoor dat je er net niet aankunt met je tong door haar benen te sluiten. Ik moest er nog maar op ademen of ze kreunde al.

Dan maar overgeschakeld naar penetratie.
Sofia op handen en knieën op bed terwijl ik staand een BJ kreeg om kleine Kindness weer op oorlogssterkte te krijgen.
Terug zo weinig mogelijk gebruik van haar handen en regelmatig haar neus tegen mijn schaambeen. Soms oogcontact zoekend.
Heb haar even laten doordoen.

Daarna wou ze een condooms aanbrengen, maar ik stelde trots voor om mijn eigen (nieuwe aangekochte) condooms te mogen gebruiken via Google Translate. Zo van die dunne. Dat is toch wat de verkoper mij wijsmaakte.

Sofia kijkt mij suspicious aan. Ze wou eerst even de condooms inspecteren. Ze draaide het condoom meerdere malen om. Datum? Zijn er geen gaten in geprikt? betrouwbare fabrikant? Wat ik ook wel begrijp, het is niet dat ik deze uit een chiclettenbak heb opgevist.
Enfin, het was in orde.

Sofia wou terug pijpen maar mijn condoom smaakte blijkbaar totaal afschuwelijk. Alsof ze in een citroen beet.
Ik kon wel door de grond zakken van schaamte. Heb de situatie weten te sussen.
Skip BJ en heb haar maar direct staand doggy genomen.
Lekker mogen doorjassen.
Als ik even gas terugnam, nam zij het over, ze bewoog haar malse billen lekker tegen mijn schaambeen. Zowat frequent gewisseld tussen snel en traag tempo. Ik pakte ze stevig bij haar taille en stootte stevig door *klets* *klets* ( = hetzelfde geluid als flip flops teenslippers).
Sofia stak haar hoofd in de matras en grijpt met haar handen in de lakens.
Ze controleert sporadisch of het condoom nog rond kleine Kindness zat. Dit weet ze subtiel te doen door naar de ballen te grijpen om deze te strelen.

Vervolgens missio op de bedrand.
Haar benen tegen mijn borstkast getrokken en met mijn beide handen de borsten liggen kneden.
Sofia veerde goed mee op mijn tempo.
Nadien helemaal pompaf (remember ik heb geen conditie).

Heb mij terug neergelegd. Ze nam het condoom eraf om te pijpen.
Wat kan deze dame toch heerlijk pijpen.
In een mum van tijd stond ik terug paraat en ze nam terug een condoom om op kleine Kindness te kruipen.
Maar ik vroeg haar om mij gewoon klaar te pijpen.
Ik kom moeilijk klaar, dus ze heeft dit toch 15 à 20minuten volgehouden. Geen eentonig gedoe, maar met genoeg variatie.
Onbewust was ze mij aan het edgen. Ik kwam stilletjes aan dicht tegen klaarkomen toe. Dan veranderde ze van handeling en kon ik even bekomen.
Hier krulde mijn tenen toch meermaals van.

Ze stond erop, wat zeg ik, ze smeekte om niet in haar mond klaar te komen.
Roger that girl!

Op een gegeven moment dacht ik klaar te komen en trok ik haar hoofd zachtjes weg voor de ejaculatie. Maar the point of no return wat net niet bereikt.

Sofia
Are you okay?


Kindness:
*aan het bekomen*
Pffff yes, yes!

En ze deed lustig voort.

Nadien kon ik het niet meer houden. Tikje op haar arm en ze wist hoe laat het was.
Sofia richtte mijn penis onbewust te ver naar voren. Ik schoot recht op mijn eigen kin en torso.
Ze verschoot ervan.
Maar ze excuseerde zich 1000 maal.

Sofia:
Je suis desolé! Desolé, baby!


Vierklauwers snelde ze naar papier om mijn erfgenamen op te kuisen.

Nogmaals.
Sofia:
Je suis desolé!


Geen probleem voor mij, had ik ergens wel verwacht. En ik ben niet vies van mijn eigen makelij.
Ik deed nadien nog een gebaar van een Chef's Kiss.
Ze moest er eens goed mee lachen.
Hierdoor hebben we toch op een luchtige manier onze afspraak kunnen afsluiten.

Conclusie
Een streling voor het oog. Een zachtaardige dame dat opgewekt overkwam. Sofia neuriede sporadisch de liedjes mee op haar Smartphone.
Eens ze opgewarmd is komt ze pas echt los.
Doorheen de afspraak kreeg ik een degelijke service. Sofia kwam enthousiast over, luisterde naar mijn voorstellen, gaf weerwerk en zorgde voor een hoogtepunt na een degelijke blowjob (pzc). Alleszins trof ik Sofia aan in een goedgemutste mood. Het was een gemoedelijke sfeer. Dit zorgde ervoor dat je minder het gevoel hebt dat je bij een DVP op bezoek bent.
Was het een GFE? Gho, niet helemaal. Omdat ze bepaalde zaken niet doet (beffen, tongzoenen) wat voor mij echt wel noodzakelijk is om van GFE te spreken.

Pluspunten
- Dame van de foto's
- Ruikt fris en fruitig
- Strak lichaam, je mag overal aankomen (behalve de vagina)
- Vriendelijk karakter
- Luistert naar je voorstellen qua handelingen
- Strakheid vagina: gemiddeld
- Doet goed mee in verschillende standjes
- Beste troef: haar pijpkunsten.

Minpunten
- Af en toe smartphone gebruik
- De muziek dat ze om de haverklap moet aantikken als deze gedaan is.
- Taalbarrière, kan zo goed als enkel Portugees.
- Niet beffen door recente clit piercing, laat staan vingeren
- Het was moeizaam om effectief een afspraak te regelen ze antwoordt heel traag.
- Ook wel even in de hal gestaan (zie: ze antwoordt nogal traag)
- Subtiele condoom check

Einde recensie
Doe ermee wat je wil.

Kindness


Kleine disclaimer:
Uiteraard wil ik toch nog wel benadrukken dat dit een subjectieve ervaring is. Wat voor mij doorgaat als een goede/slechte afspraak kan voor iemand anders totaal het omgekeerde zijn.
Het is niet gegarandeerd dat de volgende wandelaar dezelfde handelingen of ervaring zal krijgen voor het hierboven vermelde bedrag in de recensie.
 
Laatst bewerkt:
Wou eerst citeer bericht gebruiken op recentie van kindness maar bleek onmogelijk aangezien zijn stuk proza zoveel lettertekens bevatte dat een reactie direct over de toegelaten limiet zat.
ZIjn ervaring komt compleet overeen met die van mij van appartementsblok, badjas en slippers en de " overgevoeligheid" bijj haar bij vaginale stimulatie.
Dus inderdaad supermooie meid heel lief leuke sex
Ja er zijn wat minpunten mn communicatie. Maar goed 140 euro voor een uurtje met deze dame dan moet je al echt heel negatief ingesteld zijn als je hiervan een probleem maakt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan