Sokate definitief weg?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bandit

Wandelaar
Forumpionier
44
20/07/21
17
1
Iemand een idee of Sokate nog terugkomt of aanwezig is Antwerpen?
Was toch wel een echte topper!
 
Daar hebben jullie wel over een wilde dame. Die was in eind november 2014 met 3 andere Indo vriendinnen naar wasteland in Zaandam. 1 vriendin van haar nam me mee en later nadat ik haar geneukt had wil ze zien hoe ik andere vriendinnen paal. Kan me nog herinneren dat ze in begin sliep als gein ging ik tegen haar liggen. Ze werd wakker keek me geil aan en begon als een wilde tongen. Klom op me pakt op tijd een cd en snel werd ik bereden. Ze wou nog 2 uurtjes slapen en daarna had ik doggy geneukt. Haar tgirl vriendin genoot ervan. Toen was ze regelmatig op tgirl online had mooi lang haar en nog geen borsten. Ik kon komen als ik maar betaal. Antwerpen is daarvoor te ver. En baal van mijn koppigheid toen.

Op dit moment heb ik contact met een van haar 3 vriendinnen en begreep dat ze jaren niks van Kate gehoord heeft. Op een andere forum begreep ik dat ze qua uiterlijk veel veranderd is. Vandaag op instagram gezocht en trof deze dame die in Mainz woont. https://instagram.com/so.kate_?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Is ze dat?
 
Over welk forum spreek jij? Dat instagramprofiel is trouwens geenszins van Sokate…

Ik ging - toen ze nog in Antwerpen was, vaak bij haar langs. Helaas al meer dan twee jaar helemaal niets meer vernomen. Ik betwijfel ook dat ze naar Duitsland zou zijn verhuisd. Dan nog eerder terug naar haar geboorteland.

Al een hele tijd op zoek naar info over haar, maar niets te vinden.
 
Daar hebben jullie wel over een wilde dame. Die was in eind november 2014 met 3 andere Indo vriendinnen naar wasteland in Zaandam. 1 vriendin van haar nam me mee en later nadat ik haar geneukt had wil ze zien hoe ik andere vriendinnen paal. Kan me nog herinneren dat ze in begin sliep als gein ging ik tegen haar liggen. Ze werd wakker keek me geil aan en begon als een wilde tongen. Klom op me pakt op tijd een cd en snel werd ik bereden. Ze wou nog 2 uurtjes slapen en daarna had ik doggy geneukt. Haar tgirl vriendin genoot ervan. Toen was ze regelmatig op tgirl online had mooi lang haar en nog geen borsten. Ik kon komen als ik maar betaal. Antwerpen is daarvoor te ver. En baal van mijn koppigheid toen.

Op dit moment heb ik contact met een van haar 3 vriendinnen en begreep dat ze jaren niks van Kate gehoord heeft. Op een andere forum begreep ik dat ze qua uiterlijk veel veranderd is. Vandaag op instagram gezocht en trof deze dame die in Mainz woont. https://instagram.com/so.kate_?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Is ze dat?
Nee dat is ze niet. Ook niets meer van gehoord of gezien. Zo jammer dat ze weg is ...
 
Daar hebben jullie wel over een wilde dame. Die was in eind november 2014 met 3 andere Indo vriendinnen naar wasteland in Zaandam. 1 vriendin van haar nam me mee en later nadat ik haar geneukt had wil ze zien hoe ik andere vriendinnen paal. Kan me nog herinneren dat ze in begin sliep als gein ging ik tegen haar liggen. Ze werd wakker keek me geil aan en begon als een wilde tongen. Klom op me pakt op tijd een cd en snel werd ik bereden. Ze wou nog 2 uurtjes slapen en daarna had ik doggy geneukt. Haar tgirl vriendin genoot ervan. Toen was ze regelmatig op tgirl online had mooi lang haar en nog geen borsten. Ik kon komen als ik maar betaal. Antwerpen is daarvoor te ver. En baal van mijn koppigheid toen.

Op dit moment heb ik contact met een van haar 3 vriendinnen en begreep dat ze jaren niks van Kate gehoord heeft. Op een andere forum begreep ik dat ze qua uiterlijk veel veranderd is. Vandaag op instagram gezocht en trof deze dame die in Mainz woont. https://instagram.com/so.kate_?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Is ze dat?
je bent zo grappig, je had het over 3 Indonesische meisjes, en toen liet je ons een Instagram zien van een Grieks meisje? trouwens, dat is heel indrukwekkend dat je je dat hele scenario nog herinnert tot 2014. en wie zijn die andere 2 hete meisjes dan? waar kunnen we ze vinden? 🤤
 
Was in het verleden al eens in Duitsland voor korte tijd...da. terug ontvangst thv atheneumbuurt..daarna terug naar Duitsland zei ze...
Was altijd al een specialleke
 
Waarom zo cryptisch? Weet jij iets meer? Ik had vroeger een goed contact met haar en ze is al geruime tijd van de radar verdwenen…

Vergeef me de opmerking, maar met zo'n comment voeg je bitter weinig waarde toe 😒
 
Ze was vorige week in België en ik was één van de gelukkigen.
Ik had ook een berichtje gekregen rond de feestdagen, zit in een relatie nu en mijn vriendin zit gelukkig mee op dezelfde lijn als ik ,dus ik stelde sokate voor om het met zijn 3 te doen , daar had ze nog geen ervaring mee wist ze me te vertellen.
Ik zei up to you , en kreeg dan een bedrag door wat ik er echt niet aan kan geven . Dus heb er niet veel meer woorden aan vuil gemaakt en gezegd dat we dit soort bedragen niet betalen.
En ze zei ok , that's it .
Ik ga hier geen gsm nrs doorgeven als ze eventueel terug in België ontvangt dan zal ze wel terug beginnen te adverteren zeker?
 
Gescheiden ondertussen? Onlangs zag ik een post van je waar je nog over vrouw sprak…

Hoedanook vind ik het allemaal bijzonder toevallig en erg gemakkelijk om zo'n uitspraken te doen, en dan meteen mee te geven geen e-mail of gsm nummer te delen. Het laatste nummer dat ik van haar had is trouwens niet geldig meer. Dus heeft ze speciaal voor jou een nieuw nummer genomen om je een berichtje te sturen?

Vergeef me mijn sceptische reactie….
Vergeet mij niet als je deze achterhaald ✌🏻

Je droomt, vrees ik. Beweringen zonder bewijs, en als je er privé om vraagt zijn er telkens wel uitvluchten om het niet te moeten (of mogen) delen. Ik blijf erg sceptisch; tot het tegendeel bewezen is. In welk geval ik graag mijn fout toegeef…
 
Ze heeft nog een werkend nummer, maar stuur zeker geen whatsapp naar haar, zij doet een melding, waardoor je nummer door whatsapp geblokkeerd wordt. Vroeger goed contact met haar gehad, nu doet ze maar raar....
 
Gescheiden ondertussen? Onlangs zag ik een post van je waar je nog over vrouw sprak…

Hoedanook vind ik het allemaal bijzonder toevallig en erg gemakkelijk om zo'n uitspraken te doen, en dan meteen mee te geven geen e-mail of gsm nummer te delen. Het laatste nummer dat ik van haar had is trouwens niet geldig meer. Dus heeft ze speciaal voor j

Ze heeft nog een werkend nummer, maar stuur zeker geen whatsapp naar haar, zij doet een melding, waardoor je nummer door whatsapp geblokkeerd wordt. Vroeger goed contact met haar gehad, nu doet ze maar raar....
Oei Klein pietje zeker niet tegen de Marc zeggen , anders zijn we allebei aan het liegen 😁😁😁 allez volgens hem dan toch
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan