- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Vorige week had ik voor Sol gekozen. Ik heb niet eerder review kunnen plaatsen, maar ze blijft (vanaf nu) zeker nog een tweetal weken. Er was niet zoveel keuze (er stond nog één auto op de parking en toen ik vertrok kwam er nog een Nederlander bij). Ik had al een tijdje zin voor Sol omdat ik graag onbekend terrein verken, en Sol had ik nog niet mogen ervaren.
Ze is al iets ouder (ik schat 40), maar komt er zeker nog goed voor (zeker als je vergelijkt met mijn ouderdom
). Ze was echt blij dat ik haar koos omdat ik vermoed dat ze niet steeds als eerste wordt gekozen. Naar goede gewoonte een tikje op haar poep wanneer w naar boven gingen, en dat kon ze alvast appreciëren. Ze vroeg om een beetje mondspoeling te nemen (zij ook) en toen wist ik al dat he een fijne bedoening zou worden. En inderdaad, zonderhaar schaarse kledij uit te spelen, begon ze sensueel te tongen. Uit eerdere verhalen zal je wel weten dat ik dat graag heb en dat merkte ze ook. Tegelijk wou ik haar beha uitdoen, maar dat lukte me niet. Dus deed ze dat vlug zelf en ik zak twee naturelle borsten (cup b of c). Wat me opviel (tot mijn plezier) waren haar lange tepels. Hiermee begin ik direct te spelen en ja hoor, dat is ruim mogelijk. De tepels werden daardoor nog langer 
. Ik kon erin bijten, aan trekken ... maar ook haar borsten kneden. Dan vond ze het tijd om mijn jongeheer een beetje te masseren die al hard was. Dan maar pijpen, waarbij ze ook bij ballen niet vergat. Ik had gezegd dat ze best wat ruwer mocht zijn en dat heb ik dan ook gevoeld in mijn rechterteelbal 
, toch net iets te hard maar ik had het ook gevraagd.
Ondertussen afwisselen met tongen en dan op zoek naar haar poesje dat vrij ruim was. Zonder probleem een vingertje of twee erin en dan haar knobbeltje masseren. Overgeschakeld naar haar clitoris likken en zuigen en hiervan genoot ze enorm. Uit mijn ooghoeken zag ik dat ze zelf met haar tepels speelde. Haar poesje werd door mijn gelik al snel heel nat terwijl ik ze ook vingerde. Ze laat veel toe.
Dan zoog ze mij nog een beetje en vond ik het tijd om haar te neuken. Ze voelde heel nat aan. Ik hou ervan om mezelf op de buik of tussen hun borsten te laten klaarkomen en dat heb ik dan ook gedaan. Allebei heel tevreden. Spijtig dat ook Sol alleen maar Spaans spreekt want ze wou we nog iets vertellen maar ik begreep het niet ... Het had misschien te maken met feit dat ze me anaal wou stimuleren, maar dat ik er deze keer van afzag omdat ik me niet gespeld had (en dan laat ik het ook niet toe, kwestie van respect)
Conclusie: fijne ervaring, gaat ook zeer respectvol met je om. Eerlijk!
Ze is al iets ouder (ik schat 40), maar komt er zeker nog goed voor (zeker als je vergelijkt met mijn ouderdom
Ondertussen afwisselen met tongen en dan op zoek naar haar poesje dat vrij ruim was. Zonder probleem een vingertje of twee erin en dan haar knobbeltje masseren. Overgeschakeld naar haar clitoris likken en zuigen en hiervan genoot ze enorm. Uit mijn ooghoeken zag ik dat ze zelf met haar tepels speelde. Haar poesje werd door mijn gelik al snel heel nat terwijl ik ze ook vingerde. Ze laat veel toe.
Dan zoog ze mij nog een beetje en vond ik het tijd om haar te neuken. Ze voelde heel nat aan. Ik hou ervan om mezelf op de buik of tussen hun borsten te laten klaarkomen en dat heb ik dan ook gedaan. Allebei heel tevreden. Spijtig dat ook Sol alleen maar Spaans spreekt want ze wou we nog iets vertellen maar ik begreep het niet ... Het had misschien te maken met feit dat ze me anaal wou stimuleren, maar dat ik er deze keer van afzag omdat ik me niet gespeld had (en dan laat ik het ook niet toe, kwestie van respect)
Conclusie: fijne ervaring, gaat ook zeer respectvol met je om. Eerlijk!