Recensie Som, Mystique, Den Haag 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit is mijn aller eerste review, het is misschien wat aan de lange kant..
Het was ook mijn eerste ervaring met een prostituee/massage/sekswerker etc en ik vond het fijn om de recensies op dit forum te lezen.
Bij deze wil ik dus ook mijn steentje bijdragen en wat meer duidelijkheid scheppen voor de nieuwelingen hoe dit alles in zijn werk gaat.

Een tijd geleden bij Mystique geweest vanwege de goede recensies op deze website.
Het was voor mij de eerste keer, en ik ben met een zeer tevreden gevoel naar huis gegaan.

Van te voren gebeld, moest wel goed luisteren wat er nou precies gezegd werd, maar ik kon komen rond 15 uur, dan was er een kamer beschikbaar.
Ruim op tijd van huis vertrokken, maar het was verrassend makkelijk bereikbaar. (en gratis parkeren)

Ik was een kwartier te vroeg, maar hoefde niet te wachten, ik werd gelijk toegewezen aan Som.
Ik heb niet de keuze gekregen om een andere dame te kiezen maar ze lachte zo lief naar me dat het mij helemaal niets uit maakte.
Achter haar aan de trap op gelopen naar een van de kleine kamers, ik vond het allemaal best aangezien het mijn eerste keer was en het maakte me eerlijk gezegd niet zoveel uit.
Van te voren afrekenen, ik kon gelukkig gewoon pinnen, vervolgens werd me de weg gewezen naar de douche, en tijdens het douchen sprong zij er ook even onder.
Aangegeven dat het mijn eerste keer was en ze zei dat het helemaal goed zou komen.

Eerst moest ik op mijn buik gaan liggen, ze heeft me toen een heerlijk stevige massage gegeven, geen aaien maar echt goed kneden en met heel haar lichaamsgewicht.
Ondertussen gezellig een praatje gemaakt, maar na een tijdje heb ik niks meer gezegd en lekker genoten van de massage.
Na een tijdje begon ze met haar hele lichaam over mijn rug en billen heen te gaan.

Toen het tijd was om op mijn rug te gaan liggen heb om een glaasje water gevraagd want had een beetje een droge mond.
Was natuurlijk helemaal geen probleem, en na een paar minuten kwam ze weer glimlachend de kamer in.
Ze heeft iets minder tijd besteed aan het masseren van de voorkant van mijn lichaam, ze was al snel bezig met het echte aftrekken.
Omdat ik nogal wat terughoudend was met aanraken, ik wist echter niet wat ik wel en niet kon flikken, pakte ze mijn hand beet en drukte die tegen haar borst.
Nou dat hoefde ze geen tweede keer duidelijk te maken, ze gaf alleen wel aan dat ik niet bij haar naar binnen mocht maar daar had ik alle begrip voor.

Ik heb haar een keer gestopt toen ik bijna op mijn hoogtepunt kwam, want ik wist niet hoe lang ik daar al lag en wilde niet te snel klaarkomen, maar kort daarna heeft ze me tot een heerlijk hoogtepunt geholpen.
Daarna onder de douche gesprongen en toen heeft ze me nog even ingezeept met een washandje, en terug op de kamer nog een verrassend lekkere hoofd/nek massage gegeven.
Toen was het helaas weer tijd om de kleren aan te trekken en te vertrekken, ik zag dat alles bij elkaar ook precies 1.5 uur duurde, wat me een voldaan gevoel gaf.
Ik heb me laten vertellen dat dit bij sommige plekken wel eens anders is.
Na een korte knuffel en bedankje van beide kanten liep ik met een relaxed gevoel naar mijn auto, om vervolgens achteraan aan te sluiten in de avond spits.. maar ach, je kan niet alles mee hebben.

Ik ben in ieder geval erg tevreden en kom er zeker nog een keer terug, ik ben benieuwd hoe haar collega's masseren maar ik kan met 100 procent zekerheid zeggen dat ik nog een keer terug kom voor Som.
Ja ik ben zelf ook wat verlegen en Som weet precies hoe ze met mannen zoals ons om moet gaan. Ik ben er inmiddels 3x geweest.
 
Mooie salon Mystique Thai. Op de bonnefooi binnen gelopen na een zeer slechte ervaring bij Sarithai.
Uit de voorgestelde dames Som gekozen.Super-massage zoals een b2b moet zijn. Teasen vanaf de 1e minuut,gezellig en vriendelijk +netjes de olie voor je afwassen na de massage.
Leuk om te horen dat je ook zo'n goede massage hebt gehad. En dan heb je nog geluk gehad dat je dit is gelukt door zo binnen te lopen. Voor hetzelfde geld was er niemand beschikbaar.
Persoonlijk heb ik nog geen ervaring met de andere dames, maar Som is echt geweldig. Vooral daar ik wat verlegen ben in het begin, weet ze precies hoe ze je in de stemming moet krijgen.
 
Regelmatig als ik na werk wil langswippen, dan is er vaak niemand beschikbaar. Reserveren is vaak wel aan te raden. Zegt al genoeg hoe populair MTT is. Niet gek met toppers als Som, Satang en met Karin heb ik mooie sessies mee gehad.
 
Regelmatig als ik na werk wil langswippen, dan is er vaak niemand beschikbaar. Reserveren is vaak wel aan te raden. Zegt al genoeg hoe populair MTT is. Niet gek met toppers als Som, Satang en met Karin heb ik mooie sessies mee gehad.
ja en dan woon jij waarschijnlijk nog in de buurt. ikzelf woon in Arnhem en reis er 2 uur heen met de trein en 2 uur terug. En geloof me, dat heb ik er graag voor over, maar niet om voor niks te gaan. Dus inderdaad reserveren is erg slim.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangen/den-haag/587508-som
Totale kosten (in euro)
125
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Returning from vacation/family visit, I was incredibly horny and booked Som for a lovely 90-minute at Mystique. I have been to her 4 times now and it is a pleasure to be with her every time. After moving to the VIP room, I was allowed to shower and freshen up. A few minutes later she entered the room and got naked. Both on the mattress on the floor and it began. She speaks reasonable English, we talk about her vacation and my home country while she massages my back rubs her body and teases me. Watching her through the mirror is very erotic. Sometimes she says the scripted line "Oh you beautiful boy" and "nice ass", to which I reply "hey you already got my money, you can be honest now!" and both have a good laugh.
Som is a lady that allows a lot of activities. I could suck her nipples and caress her body while she rubbed my penis lubricated with oil. However, she moved my hand as I was pampering her areola. I understood the signal that she did not want to be touched there. Felt like it wasn't her day because she was also not very enthusiastic about getting her vagina stimulated. In the past, just one time I have managed to seduce her enough that she masturbated in front of me and really orgasmed. No worries, I respect the boundaries and we moved on to have more fun.
She slid her vagina on my tummy near my face and kept jerking off. After about 60 minutes, I had an exploding orgasm, to which she chuckled and said "You popped like a balloon" haha. I did because I had not touched myself for 3 weeks. After some cleaning up, she massaged my head and we talked about some Thai cinema. Then shower and I exited in 75 minutes (post-nut clarity kicked in :censored::censored::censored:).
The time with Som is always nice, fun and entertaining. If she would do extra, I would gladly pay.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs weer bij Som geweest. Voor de 3e keer in totaal.
En sinds Hookers heb ik hier (om redenen) nooit meer een recensie formulier ingevuld, maar dat moet ik maar eens gaan inhalen. In elk geval met Som. Ja wat zal ik zeggen. Ervaring doet het bij haar, en desalniettemin geeft ze zich vol en is het geen automatische piloot.
Ze voelt zacht aan en is lief. Body to Body mag wat langer duren, maar haar handjob is top, en ze kijkt je regelmatig aan, wat een echt pluspunt is
Een uur passie met top HJ op het eind.
Kleine fooi gegeven, doe ik altijd als het goed voelt.
Oh en haar leeftijd 😁 .. Ik denk wel wat ouder dan jullie haar schatten hoor. Dat moet 40 plus zijn, maar het is een beauty en zal dat nog wel een tijdje blijven.
 
Eerder dit jaar was ik bij Som en toen hadden we het over leeftijden. Ze gaf aan 38 te zijn en dit werk nog twee jaar te willen doen. Ze verwacht dan terug te gaan naar Thailand. Dat laatste is voor ons in Nederland erg jammer want er gaat dan iets moois het land uit. Het eerste maakt mij niet veel uit. Leeftijd is maar een getal: als ze er zo uit blijft zien in combinatie met haar altijd zonnige karakter, dan trekt ze op haar 55e nog steeds volle zalen.
 
Eerder dit jaar was ik bij Som en toen hadden we het over leeftijden. Ze gaf aan 38 te zijn en dit werk nog twee jaar te willen doen. Ze verwacht dan terug te gaan naar Thailand. Dat laatste is voor ons in Nederland erg jammer want er gaat dan iets moois het land uit. Het eerste maakt mij niet veel uit. Leeftijd is maar een getal: als ze er zo uit blijft zien in combinatie met haar altijd zonnige karakter, dan trekt ze op haar 55e nog steeds volle zalen.
Ai, over twee jaar al weg 😢. Mooi voor haar, minder mooi voor ons.
 
Nou ja, 2 jaar, nog genoeg kansen:
Laten we even rekenen:
46 weken per jaar als ze bijvoorbeeld 6 weken met vakantie gaat
5 werkdagen gem per week
8 massages per dag gem
Totaal 1840 massages per jaar
Dus voor 2 jaar 3680 massages.

Daar zijn vast wel een paar massages te boeken.. 😁😁
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/587508-som
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen woensdag de stoute schoenen aan getrokken een een bezoekje aan Som gebracht, er is hier niets te weinig over haar gezegd het was een heerlijk uurtje en inderdaad sex zonder sex, ga haar zeker nogmaals bezoeken het was in een woord geweldig en ook zo lekker klaar gekomen..
 
Eerder dit jaar was ik bij Som en toen hadden we het over leeftijden. Ze gaf aan 38 te zijn en dit werk nog twee jaar te willen doen. Ze verwacht dan terug te gaan naar Thailand. Dat laatste is voor ons in Nederland erg jammer want er gaat dan iets moois het land uit. Het eerste maakt mij niet veel uit. Leeftijd is maar een getal: als ze er zo uit blijft zien in combinatie met haar altijd zonnige karakter, dan trekt ze op haar 55e nog steeds volle zalen.
Niets is zo veranderlijk als het weer en een (Thaise) vrouw.... dus het kan zomaar zijn dat ze hier nog is in 2040 😀
 
Paar weken geleden bij Som geweest. Prima erotische massage, zeer ervaren. Geile penis massage. Vriendelijk, zeer professioneel.
Redelijk wat b2b, voor die 80 euro een prima massage.

Al schrijvend zin in herhaling. Twijfels over 1 dame met extra of 4 handjes zonder extra. 2 dames met extra zullen ze wel niet voor "open" staan.
 
Paar weken geleden bij Som geweest. Prima erotische massage, zeer ervaren. Geile penis massage. Vriendelijk, zeer professioneel.
Redelijk wat b2b, voor die 80 euro een prima massage.

Al schrijvend zin in herhaling. Twijfels over 1 dame met extra of 4 handjes zonder extra. 2 dames met extra zullen ze wel niet voor "open" staan.
vraag en gij zult krijgen :LOL:
 
Haha, ja dat is een waar ding. Dat is mij wel toevertrouwd. Vragen, aardig zijn en goed belonen. Ik heb al een ideetje, niet te moeilijk moet vast lukken. Nu nog even uitvissen welke dames "makkelijk" zijn in elkaars gezelschap 😉
 
Paar weken geleden bij Som geweest. Prima erotische massage, zeer ervaren. Geile penis massage. Vriendelijk, zeer professioneel.
Redelijk wat b2b, voor die 80 euro een prima massage.

Al schrijvend zin in herhaling. Twijfels over 1 dame met extra of 4 handjes zonder extra. 2 dames met extra zullen ze wel niet voor "open" staan.
Nee heb je en ja kan je krijgen.
 
Vanmiddag voor het eerst bij MTT geweest, dus ook voor het eerst bij Som.
Dit vooral door alle mooie recensies die jullie mochten schrijven over deze dame.
Wat een wereld van verschil met massages die ik in andere salons heb gekregen.
Ik kan wel gaan uitweiden over alle details maar om een lang verhaal kort te houden.
Wat een verzadigd gevoel kan je aan deze meid overhouden zeg.
Makkelijk in omgang, lief, open, stelt je snel op je gemak. En wat een genot kan je onder haar handen voelen.
Volgende week maar voor ronde 2
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb een stevige massage gehad van Som met het nodige teasen tussendoor. Leuk hoe ze telkens in een andere houding gaat zitten, om je een opwindend uitzicht te geven en hoe ze oogcontact blijft maken. Afgesloten met een hoofdmassage en geholpen bij het afwassen van de olie onder de douche. Voor mij de eerste keer bij MTT, maar zeker niet de laatste. Goede service, heerlijk uurtje en dat voor maar €75,-
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/587508-som
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heerlijke body to body massage gehad van Som. Zoals in eerdere recensie ook werd gezegd gaat ze in verschillende standjes zitten, zodat je haar kutje en kontje goed kunt bewonderen. De massage was lekker teasend en geil waarbij ze op een gegeven moment zelfs met haar kutje over m'n pik ging glijden. Ik wil bij haar de volgende keer een nuru massage boeken, want glijden kan ze!
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben ook een tijd terug weer eens geweest. Puur genieten was het weer met veel teasen, pussysliding, zeer uitgebreide b2b, fijne namassage en olie afwassen in de douche. Man man wat een niveau en wat een mooie en leuke vrouw blijft het toch. Voor mij de allerbeste in een Thaise salon.
 
Paar weken geleden geweest.
Prachtige vrouw ,maar niet voor herhaling vatbaar.
Massage was een beetje geaai over mijn rug en zachtjes kneden in mijn schouder, body tot body was het pussysliding wel geil en happy end was wel aardig.
Verder mocht ik haar niet aanraken, niet zoenen....ik vond het weggegooit geld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan