Recensie Sonia, Antwerpen, Schipperstraat 14/1 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

B200

Stamgast
971
21/09/21
1.632
73
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Sonia keek me heel verleidelijk aan met haar mooie glimlach wanneer ik haar raam passeerde. Maar ik kwam net van bij een andere dame en had toch eerst even een pauze nodig, ze had alvast m'n interesse gewekt. Vreemd genoeg was ze me nog nooit eerder opgevallen. Tijdje later dus bij haar naar binnen.
Ze is rond de 25 jaar en van Albanese afkomst. Communicatie in het Engels gaat prima, zeer vlotte dame. Mooi lichaam met prachtige natuurlijke borsten C of misschien wel een D cup. Haar zachte huid voelt geweldig aan. Haar gezicht is misschien niet het mooiste van de straat maar mag er zeker wezen. Aan haar ogen heeft ze opvallende eyeliner.
Pijpen vond ik zeer goed, ze gebruikt haar tong op een leuke manier. Neuken was ook dik in orde, ze doet actief mee en spoort je aan en stelt dingen voor. Ik denk dat het dvp vak nog weinig of geen geheimen meer voor haar kent.

Enige min puntjes dan, ze deed nogal wat moeite om er een trio van te maken. Daar had 'k geen zin in maar ze bleef het wel nog een paar keer proberen. Ook af en toe iets te uitbundig gekreun naar mijn smaak maar ook geen complete overacting, viel eigenlijk wel nog mee.

Was voor vijftig begonnen maar met veel plezier verlengd. Uiteindelijk geëindigd met een erg goede handjob, ook dat heeft ze volledig onder de knie.

Ga zéker nog terug en dat zal nog niet te lang duren.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Moet bovenstaande overwegend bijtreden. Een mooie, lieve dame. Begon wel maar pas vanaf 100 voor 20min. Volgende keer toch wat meer aandringen voor 50, maar het vlees was zwak. Typisch een dame waar meer bezoekjes steeds leukere dienstverlening opleveren lijkt me.

Je mag overal aanzitten en het is heerlijk hoe ze zich positioneert tijdens het pijpen dat je niet alleen aan het kutje kan maar er perfect zicht op hebt in de spiegel ook.

Neuken was lekker al moet ze haar handje soms wat meer uitvde weg houden.

Condoom gevuld terwijl zij op bed lag en ik ernaast stond en haar in normal aan het nemen was.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Het was al na vieren in de ochtend en opnieuw stelde ik me de vraag: gaan slapen of nog een wipje in de wereld zetten? Ergens dacht ik dat de meeste raamdames al stilaan hun lingerie zouden hebben ingewisseld voor hun pyjama, maar het was nog gezellig druk.

Doorheen de nacht was er één raamdame bij uitstek waar ik nooit naast kon kijken. Een jong, blond poppetje. Volledig mijn type, maar totaal niet mijn wandeltype. Normaal verkies ik rondingen uit pure lust, maar zij had niet alleen het lichaam, maar ook het gezicht van het ideale vriendinnetje. Ze viel op door haar classy erotische look. Er was op de neon na niets hoerigs achter haar raam. Alleen wist ik lange tijd niet wat te doen. Aan het begin van de avond had ik niet het idee dat ze het extreem druk had, wat veranderde naarmate de avond vorderde. Ik twijfelde wat. Zou ze een goeie service geven, of je eerder snel willen afwerken? Ergens wou ik geen risico's lopen op een slechte service, maar wat was ze knap… Als één van de enige bleef se stralen en glimlachen telkens ik haar raam passeerde.

Toen ik haar om kwart na 4 wou bezoeken, was haar raam leeg. Ik dacht oprecht dat ze gestopt was, maar in hetzelfde pand was er nog een raamdame aan het werk, dus besloot ik te wachten… En ja hoor, 10 minuten later kwam er een jonge wandelaar alleen naar buiten, maar van haar was er minutenlang geen spoor. Ik was al bang dat ze haar aan het omkleden was en het licht zou doven, maar ik had geluk.

Toen ze terug tevoorschijn kwam bleef er net een vriendengroep vol twintigers voor haar raam staan. Met stoere praat hitsten ze elkaar op, en ik ving op dat iemand tegen zijn maat zei: 'ze wil je.' Maar ik dacht, om 4h30 gaan jullie me niet te snel af zijn, en meestal gaan die stoere knapen finaal toch niet naar binnen. Toen ik binnenging hoorde ik ze vol ongeloof nog meer stoere aanmoedigende taal opperen.

Ze liet me binnen, maar eens ik haar 50 euro overhandigde vroeg ze of ik eventueel niet langer wou blijven. Toen kreeg ik even schrik dat dit een voorbode was voor een mindere service, maar de sfeer bleef goed toen ik bij mijn 15 min wou blijven.

Ze wachtte me naakt op op het bed: blonde lokken, lange benen, smalle heupen en prachtige borsten. Alsof je het bed gaat delen met een engel. Ze rolde nogal snel het condoom af over mijn nog slappe piemel, en ik dacht dat dit voorbode twee was voor een slechte service. Ik kon geen slechtere inschatting maken, want ze pijpte vol overtuiging en maakte er een heuse show van. Wat zij allemaal deed met haar tong…

Helaas had ik al heel wat girly action gehad die nacht en was ik erg moe geworden, waardoor ik niet niet op volle sterkte geraakte. En dat merkte ze… Ze begon nog intenser te pijpen, maar harder werd ik niet. In het verleden is me dat al eens overkomen, en telkens merk je dan wat frustratie en gelatenheid op bij de dame, waardoor het helemaal niet meer lukt. In plaats van te zeggen dat het niet zou lukken vroeg Sonia zelf om te proberen, maar dan wel zijdelings in lepeltje lepeltje. Ik dacht echt dat het niet zou lukken, tot ze hem in haar warme strakke kutje schoof en ik plots staalhard werd. Er stond een spiegel tegen de bedwand en ik neukte haar terwijl ik verdronk in haar ogen en ik met één hand een tiet vastgreep. Erotischer en sensueler kon het niet worden… Eerst zacht, maar naar het einde toe heel hard ketsend. Een hemels orgasme volgde. Ik hield het gewoon niet meer.

Toen deze blonde engel me buiten liet stond er nog altijd een groep jonge kerels op dat plein. Toegejuicht verliet ik het SKW. Het enige waar ik aan kon denken was niet of, maar wanneer ik Sonia terug zou bezoeken…

Terug
Bovenaan Onderaan