- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 70
Maandag 24/11 nog eens langsgeweest bij relaxdreams. In de voormiddag afspraak gemaakt voor de knappe Sonia. Was vrij om 14 u en toen ik aanbelde mocht ik langs links door hun living lopen naar het achterste kamertje. Na een paar minuten kwam er een knappe zwartharige binnen. Ze sprak Spaans en ik dacht dus dat het een colombiaanse was met dat ze ook een bruin velletje had. Verkeerde gok want de dame is dus afkomstig van Roemenië. Ze kon het wel appreciëren dat ik dacht dat ze colombiaanse was met haar looks en ze moest er om lachen. Het ijs was meteen gebroken want ze kwam me direct spontaan opzoeken om te knuffelen. Zo heb ik ze wel graag als ze het initiatief zelf nemen 
. Direct ook lang tongzoenen en mocht ook direct in haar lekkere malse kleine borstjes likken en zuigen. Super gied begin dus en ze is heel lief en zacht. Ze gaf me complimenten over mijn uiterlijk en zeker mijn blauwe ogen. Let wel op want haar Engels is niet goed . Heel traag praten en herhalen helpt verl. Ook translator helpt veel natuurlijk. Ze legt ook een muziekje op wat wel leuk is. Verder verl mogen aankomen dus aan haar borstjes en haar ook overal mogen kussen en veel tongzoenen. Erna mocht ik mij op het bed leggen en ontfermde ze haar over mijn kroketje en bim en bam. Ze spuugt enorm veel op je keiharde lul wat wel geil is om te zien en te horen en ondertussen mocht ik met haar prachtige haar spelen. Ze nam dus ook bim en bam serieus onder handen en ze zuigde ze soms beiden lekker naar binnen in haar mondje. Zalig deeptroaten kan ze ook waar ze dan eens geil naar je opkijkt en een vette knipoog geeft. Erna was het mijn beurt want ze wou gebeft worden. Ze genoot ervan met volle teugen want ze lag constant in mijn haar te wrijven en ze nam regelmatig mijn handen vast. Ze kronkelde hevig en ze schokte ook regelmatig. Lekker lang ze mogen beffen en Uiteindelijk moest ze toegeven dat het geweldig was en ze klaar is gekomen. Ze bedankte me uitvoerig. Erna dan condoom erover en ze begon me lekker te berijden. Het duurde dan ook niet zo lanfmg of ik kwam klaar in haar lekkere warme kutje. Daarna heetmft ze alles proper opgekuist en hebben we nog een tijdje liggen babbelen en knuffelen. Zalig Roemeens meisje waar ik me heel goed bij voelde en zij blijkbaar bij mij ook . Ze vertelde dat ze ongeveer tot met de laatste week met kerst zou blijven om daarna terug naar Roemenië te gaan om de feesten te vieren bij haar familie. Ze is 32 vertelde ze .