Oh da's jammer. Ik had wel zin in haar.Ze rookt alleen als een schoorsteen. Alsof je met een asbak aan het tongen bent.
Want hoe leg ik een rokerslucht uit.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOh da's jammer. Ik had wel zin in haar.Ze rookt alleen als een schoorsteen. Alsof je met een asbak aan het tongen bent.
Nou zou zeggen probeer haar maar te zoeken en ik lees uiteraard ook berichten bij haar naam zie nergens geen berichten dat ze neukt zonder condoom met andere manen je denkt thoch niet dat elke vrouw zich laat neuken zonder condoom voor en kleine 150 euro of misschien nog wel minder als je wat wilt uiteraard gaat de prijs uiteraard wel wat hoger bij sommige dames ik heb gewoon haar op tiktok en uiteraard haar prive nummer en dat is uiteraard geen nl nummer als je en uiteraard goed kan opschieten kan met de dames dan is er uiteraard veel meer wat kan uiteraard en misschien dat je daar wat bekend bent als klant en ze weten dat je ze goed betaald en uiteraard met respect behandeld is er meer mogelijk dan je denk zelf prive filmpje dat je de sex doet is mogelijk toevallig heb ik meerdere filmpjes met en dame dat we de sex doen uiteraard kost het wel wat maar ja boodschappen doen kost ook geld wat kan mij het schelen wat het kost uiteraard leef je nu en niet meer over 100 jaar dus geniet nu zal ik zeggen tegen iedereen je leeft maar 1 keerEen dame die alleen met jou zc neukt. Niet geloofwaardig. En om Firrn te antwoorden waarom maar 1 bezoek? Ze rookt inderdaad heel veel, oppassen met lippenstift, wat passief met neuken en geen wasje door haar achteraf.