Recensie Sonny Jansen/Victoria Kaxan, Enschede 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
14
18/12/21
38
6
Intiem
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Penislengte
22
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/6886673-victoria-kaxan#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Had mn stoute schoenen aangetrokken doordeweeks en had 2 shemales op dezelfde dag bezocht. Heeft me uiteindelijk wel wat gekost, maar was het voor mij zeker waard!
Bij deze persoon wist ik niet zeker of ze echt was, want ze heeft geen filmpjes natuurlijk. Maar van haar foto's was ik wel onder de indruk en benieuwd of het echt zo groot is.
Contact opgezocht, ging makkelijk en vlotjes. Later belde ze via Whatsapp video en ik kreeg gelijk haar enorme lul in beeld te zien😳. Zei ze ''Baby Im waiting for you''. Ik daarna als een kip gerend naar haar locatie
En toen bij haar thuis
Eenmaal daar aangekomen en betaald, moest ik al gelijk op mn knieen en zuigen, ze duwde me letterlijk omlaag. Ze gebruikt zelf poppers en wordt er echt enorm hard en geil van. Ik denk dat 60% van de tijd daar, zij met haar enorme dikke lul in mijn keel zat. Ze houdt heel erg van dominantie terwijl ze gepijpt wordt. Ze duwde het dan ook de hele tijd mn strot binnen en liet me echt niet makkelijk los, wanneer het mij te veel werd. Wanneer ik haar probeerde te pijpen, pakte ze de achterkant van mijn hoofd of trok aan mn haar en duwde haar paal naar binnen🤤 Of ik adem kon halen of niet, boeide haar op dat moment niet. Het is voor mij ook een fetish om keelgeneukt te worden, en wat genot ik om submissive te zijn voor haar.
Ook heeft ze me midden in de tijd keihard lopen stoten van achteren. Ze genoot ook echt zag ik
Haar lul is echt 22 cm en nogal dik! Ik begrijp niet hoe niemand anders haar bezocht heeft! Ze is ook mooi en 100% de persoon op de foto's Heb meteen een review achtergelaten op kinky.
Voor mij staat ze nu hoog van alle shemales die ik bezocht heb
 
Hey, jaa zeker weten. Ze had haar opgemaakt voor de date gelukkig. Ik denk dat ze uit Colombia afkomstig is
Hey, jaa zeker weten. Ze had haar opgemaakt voor de date gelukkig. Ik denk dat ze uit Colombia afkomstig is
Dank voor je reply, ik ga haar zeker bezoeken als ze weer eens de Randstad bezoekt! Gisteren was ze in Nijmegen en vandaag is de advertentie offline. Ik hoop niet deze ze Nederland alweer heeft verlaten :cry:
 
Terug
Bovenaan Onderaan