Recensie Sonya, Amsterdam (voorheen Almere, Utrecht) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteravond bij haar geweest en probeerde via via op een antwoord te komen, helaas lukte dat niet omdat we op een ander onderwerp terecht kwamen.
Ook maakt ze veel toeristische uitstapjes, dus zal ze genoeg hebben aan haar vaste klanten. Misschien als er een x aantal vaste klanten afhaken, dat ze nieuwe klanten toe laat.
Ze blijft tot maandag, maar gaat zondagmiddag nog ergens heen en maandagochtend vliegt ze.
Ze komt dan in november pas weer terug.
 
Ik kan helemaal begrijpen dat een dame genoeg heeft aan haar vaste klanten maar dat past dat vaak dan niet in het beeld dat de dames in kwestie dagelijkse hun advertentie omhoog zetten op kinky, met bijbehorende kosten. Dat geeft toch de indruk dat het zin heeft nog contact op te nemen……….
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2885339-sonya
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag weer mijn Sonya kunnen bezoeken. Laatste keer was ze helaas ziek en ging onze afspraak niet door. Ik had wat champagne en chocolade meegenomen. Begroeting als vanouds als een echte girlfriend ( ja ik weet zal ook wel wat gespeeld zijn ) . Na even knuffelen en zoenen toch maar snel opgefrist. Zij begon zich langzaam uit te kleden . Wow die borsten en glimlach . Mmmm . Ik was al snel op oorlogssterkte. Heerlijk gepijpt en ik moest haar ook vingeren . Jezus wat was ze al nat . Snel condoom erop en zij kwam boven op mij zitten . Wow lekker met haar borsten spelen . Daarna missionaris en lange tijd geneukt waarbij zij ook bleef zoenen en mij stevig omklemde . Heerlijk condoom vol geschoten en nog lekker nageklets en geknuffeld onder genot van champagne. Wow echt verslavend. Kom zeker nog is . Thank you Sonya.
 
Het is wel opvallend dat je dit keer volhardt in positiviteit. Meestal begin je ergens in de hemel en vindt je het de tweede keer al een stuk minder. Ik vind de dames waar jij lyrisch over bent doorgaans al de eerste keer helemaal niets. Dus wat dat betreft ben je zeer zeker een goede graadmeter voor mij. Zodra ik van jou een enthousiaste reactie lees, weet ik genoeg: deze niet doen! ;)
En dat bedoel ik niet lullig. We hebben allemaal een eigen smaak. En ik weet gewoon dat wij niet dezelfde smaak hebben, en ook dat is handig.
 
Gisteren weer voor de 3e keer bij Sonya geweest. En het was weer fantastisch zoals altijd.
Makkelijk contact via WA, afspraak was dan ook snel gemaakt.
Service is van het hoogste niveau wat ik tot nu toe heb meegemaakt. Ik hoop nog vaak van haar te kunnen genieten.
En voor de geïnteresseerden; Ze blijft 2 weekjes, dus t/m de 29e. Maar komt in december weer terug.
 
@Rudolfo Voor mij is ze echt een schot in de roos; Prachtig koppie, fantastisch lijf met ontzettend lekkere borsten (@Lennurt Nee ze hangen niet)
En ze is erg enthousiast (althans, tegen mij).
Voor de heren die geen contact krijgen; Ik denk dat Sonya ze voor het uitkiezen heeft. En haar dag heel makkelijk vol maakt met vaste klanten. Die zal ze genoeg hebben. Toen ik bij haar was, zag ik haar telefoon regelmatig oplichten door WA.
Maar er is nog altijd een gezegde wat zegt; De aanhouder wint...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week terug geweest. Altijd een uitstekende service. Deze keer heb ik wat meer betaald voor CIM, en het was goed besteed, geweldig orgasme.
Ze ging toen naar buiten om te spugen/poetsen, en kwam terug om nog een keer te likken/kus/zuigen: perfect
 
Ruim een maand geleden bij haar geweest in Almere. Naast dat het echt weer geweldig was, zei ze dat ze bezig was met sporten/afvallen.
Dat is natuurlijk prima, maar daarmee verkleind ze ook haar borsten. En dat viel mij niet meteen op, maar pas naderhand toen ik goed naar haar keek.
Ik hoop dus dat ze niet teveel afvalt...
@Allesmaghard Ja, ze zijn echt. En erg mooi, maar wellicht iets kleiner inmiddels
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2885339-sonya
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb er anderhalf jaar op moeten wachten, maar de aanhouder wint: eindelijk is het gelukt om Sonya te ontmoeten. Geen idee waarom ze opeens wel op mijn appje reageerde, maar het was vanuit het niets zeer vertrouwd. Net alsof ik niet al een eeuwigheid door haar genegeerd werd…
Uitstekende communicatie en ontvangst op een prima plek in West,

Na al die tijd was mijn verwachting hemelshoog geworden, een vreselijke uitgangspositie natuurlijk, die alleen maar tegen kan vallen. Sowieso heb ik altijd twijfels gehad over haar foto's, die zien er too good to be true en glamorous uit. Wat schetste dan ook mijn verbazing toe de deur werd opengedaan door het exacte evenbeeld van de foto's. Niet ouder, niet dikker/dunner, gewoon precies de dame waarop ik hoopte.

Wat je niet ziet op het beeldmateriaal is haar fijne gezicht en volle lach. Ze heeft een glinstering in haar ogen en iets meisjesachtig dat nogal aantrekkelijk is. Dit alles naast haar bizar lekkere borsten uiteraard. Jongejonge wat een feest, ik durfde er aanvankelijk bijna niet aan te zitten, bang om de betovering te verbreken.
Eigenlijk alles klopte aan deze date, haar uiterlijk, hoe vriendelijk ze was, de passie en de klik: ik kan niets negatiefs bedenken. Voor PZC geef ik 4 sterren, niet omdat het niet geweldig was, maar vooral omdat ik me niet lang genoeg kon inhouden om over te gaan op een serieus potje intiem. Ze maakte me simpelweg te gulzig en hongerig om haar al te veel tijd te laten besteden aan PZC. De seks was goddelijk en haar ogen waren zowaar zo schitterend dat ik niet eens de hele tijd naar haar twee pronkstukken heb gekeken.

Ze blijft nog een goede week, om daarna itwee maandjes pauze te houden. Dat doet ze klaarblijkelijk bewust, zodat wij, haar klanten, niet verzadigd raken en iets hebben om naar uit te kijken. Nou, dat kun je wel stellen. Deze dame is er een om te bewaren.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs deze dame bezocht. Aangezien haar omschrijving van mede forumleden enorm veschilt van slagersvrouw, fors, mollig tot prachtig, lekker en fantastich lichaam wist ik niet echt wat ik kon verwachten. Bij binnenkomst was ik toch wel aangenaam verrast, ze heeft inderdaad echt een leuk koppie met een paar mooie ogen. Ik denk dat ze inmiddels (veel) is afgevallen want ik vond haar niet eens echt mollig, eerder curvy. En dan der tieten, echt wow, heerlijk gewoon. Na het douchen begonnen met staand zoenen en ze heeft mij daarna zonder condoom gepijpt, wat ze heerlijk kan maar helaas wel een beetje kort. Condoom erom en ze kwam op me zitten. Met uitzicht op die enorme jetser kon ik dat niet lang volhouden en snel door naar doggy terwijl ik haar tieten vasthield, heerlijke ontlading. Even opgefrist en daarna een kleine massage gehad om vervolgens te beginnen met beffen daarna weer even (kort) gepijpt en diverse standjes afgewerkt en mijn lading (zoals zovelen denk ik) over haar waanzinnign tieten gespoten. Ze zoent volop met tong en kijkt je continue aan. Al met al top uurtje en ik zal nog wel een keer terugkomen.
 
Laatst bewerkt:
Volgens haar tiktok zat ze gisteren in Nederland.Wie weet alweer weg, maar ze heeft ook niet op kinky gestaan zover ik weet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan