Recensie Sonya, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TinusNL

Wandelaar
48
10/06/24
54
5
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7767227-sonya
Totale kosten (in euro)
210
Ik had al een berichtje achter gelaten in het whem topic, hierbij nog een 'echte' recentie.

Sonya ontvangt in hotel bij Schiphol in de buurt, maar voordat je mag komen moet je eerst wat hordes nemen via Telegram.

Eenmaal binnen een paar kussen op de wang. Sonya is een leuke verschijning, uiteraard zijn haar foto's iets gefotoshopped of van een paar jaar geleden en met make-up. En jemig, wat een borsten!

Half uitgekleed naast haar op bed gaan zitten, ze was inmiddels lekker aan het kletsen. Over dat ze meestal in Duitsland werkt etc etc. Helaas bleef ze maar door ratelen dus voordat we echt begonnen waren we een poosje verder.
Overigens was het best leuk om met haar te kletsen, ze is aardig, grappig en niet dom.

Ze begon mij af te trekken en mijn kleine vriend was al snel op oorlogssterkte. Ik had extra betaald voor pzc, wat ze heel lekker deed. Wel wat kort. De sex die daarop volgde was aardig met wat zoenen tussendoor, maar helaas zonder tong, terwijl dat wel in haar programma lijstje staat.

Nou ja, toen ging ze weer verder met kletsen...

Al met al niet echt een geile of erotische date en kan je je geld beter aan iemand anders uitgeven.

Terug
Bovenaan Onderaan