WHEM Sonya, Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Den95

Wandelaar
27
17/08/21
13
1
Hier even contact mee gehad, foto's leken mooi! Na verificatie gevraagd te hebben, kreeg ik dame te zien met wat bollig gezicht. Totaal niet te vergelijken met de foto's. Daarna excuses gemaakt en gezegd dat ik verder ga zoeken. Kreeg als reactie: f*** off! Sorry hoor maar plaats dan foto's waar je op zijn minst een beetje op lijkt

 
Laatst deze discussie met een dame gehad. Ik vroeg haar als je naar de winkel gaat omdat je een mooie advertentie van een televisie ziet. En je komt bij de winkel en het is ineens een broodrooster koop je het toch ook niet?
 
Laatst deze discussie met een dame gehad. Ik vroeg haar als je naar de winkel gaat omdat je een mooie advertentie van een televisie ziet. En je komt bij de winkel en het is ineens een broodrooster koop je het toch ook niet?
Ze was vast blij met deze vergelijking, toch?
Hier even contact mee gehad, foto's leken mooi! Na verificatie gevraagd te hebben, kreeg ik dame te zien met wat bollig gezicht. Totaal niet te vergelijken met de foto's. Daarna excuses gemaakt en gezegd dat ik verder ga zoeken. Kreeg als reactie: f*** off! Sorry hoor maar plaats dan foto's waar je op zijn minst een beetje op lijkt

Hoe kan je zeggen dat de dame niet te vergelijken was met de foto's? Je ziet toch haar gezicht helemaal niet op de foto's in haar advertentie. Of heeft zij dat pas na jouw contact met haar aangepast?
 
13 in een dozijn Oostblokker..niks mis mee verder..maar als het gezicht geblurred is ,kun je er vanuit gaan dat ze niet degene is die je gaat zien qua lichaam
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan