Recensie Sonya, Nijmegen, Nieuwe Markt, Rechter deur begane grond 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen zaterdag was ik in Nijmegen. Loop ik in het rechter pand op de begane grond, en zie ik een ontzettend mooie blonde vrouw.
Ik vraag hoe ze heet, Sonya zegt ze.
En laat ik daar nou veel over gelezen hebben 😁.

Wat een mooie vrouw. Geweldig lichaam. Los van de heerlijke sex, ook een leuk praatje. Bijzonder mooie ogen.

Sonya heeft er een fan bij 😉
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week weer naar Sonya geweest. Inmiddels is het voor mij Meesteres Sonya. Omdat zij de enige sleutel heeft van mijn peniskooi kom ik nu vaak bij haar. Met mijn pik opgesloten zet ze mij vooral met mijn mond aan het werk. Ook onderga ik een training om mijn kontje als neukgat te laten gebruiken. Haar intelligentie is een genot om te ervaren. Steeds meer is mijn lichaam van haar.
 
Laatst bewerkt:
Vorige week weer naar Sonya geweest. Inmiddels is het voor mij Meesteres Sonya. Omdat zij de enige sleutel heeft van mijn peniskooi kom ik nu vaak bij haar. Met mijn pik opgesloten zet ze mij vooral met mijn mond aan het werk. Ook onderga ik een training om mijn kontje als neukgat te laten gebruiken. Haar intelligentie is een genot om te ervaren. Steeds meer is mijn lichaam van haar.
Hallo Eric-P..
Ik vraag me als non- BDSM (....) tamelijk vanillagelaagde cisgender af wat voor jou de beloning, de dopamine is als een ander of anderen je "mannelijkheid" gevangen houden en eigenlijk je sexleven controleren.
Jij voelt kennelijk de behoefte, wellicht gerelateerd, om niet de zelfbeschikking te hebben die voor "iederen"*** gewoon is.

Als je geluk hebt mag je langskomen, en dan wordt je in je kont geneukt...met je lul op slot... eerst afrekenen.
Ik begrijp dat BDSM een subtiel en persoonlijk spel is, op basis van dominantie, onderwerping, spanning, controle en wat dies meer zij maar het lijkt me dan juist buitengewoon opwindend om met je domina de intiemste plek te delen.

Strapon snap ik wel. Dat wil ik ook proberen, maar dat moet echt de juiste dame zijn. Ik heb haar toevallig vorige week ontmoet, bleek tijdens date. Totaal ander mens dan ik, maar voelde al goed bij bellen. Het was eerste date, en alles voelde vertrouwd. Een condoom in mn kont aanbrengen voor masage voelde eerder alsof iemand anders mn nagels knipte oid.
Zon soort interpersoonlijke compatibaliteit (klinkt stuk minder geil als het is🦄🐲🫏🫏) lijkt me ook essentieel voor het BDSM-spel, of vergis ik me?


*** Al is "iedereen" misschien een stuk minder dan ik dacht, weet ik nu... ( BOL.COM heeft een aanbod van 455 verschillende kooien, van 10 tot 600 eurie. Die hebben ze niet allemaal voor Eric-p in het assortiment).
 
Beste Tank,

Ik het je niet uitleggen. Pas als je het voelt ga je het begrijpen. Misschien dat als je googled of podcasts hierover luistert dit meer inzicht geeft. Voor mij heeft het iets te maken met dat opwinding vooral in mijn hoofd afspeelt (denk ik). Wat ook lekker is aan tease and denial is dat je je blijvend geil voelt.
1700212148170.png
 
Beste Tank,

Ik het je niet uitleggen. Pas als je het voelt ga je het begrijpen. Misschien dat als je googled of podcasts hierover luistert dit meer inzicht geeft. Voor mij heeft het iets te maken met dat opwinding vooral in mijn hoofd afspeelt (denk ik). Wat ook lekker is aan tease and denial is dat je je blijvend geil voelt.
Bekijk bijlage 144325
Ik ben niet op de hoogte van dit spel en ben benieuwd naar hoe dit werkt. Ik heb wel gegoogled maar hoor het graag van een ervaringsdeskundige.

Betekent het dus dat je ook helemaal niet klaar komt? Dat je een sessie ondergaat zonder zelf een daadwerkelijke zaadlozing te krijgen? Uitstel vind ik ontzettend geil, dit is de overtreffende trap natuurlijk. Ben benieuwd of ik het juist begrijp.

En dan wat betreft de kooi en de sleutel. Draag je deze kooi dagelijks en heb je echt zelf geen sleutel? Hoe doe je dat met naar de toilet gaan en wassen van je penis?

Oprechte interesse, want ik vind dat iedereen lekker moet doen wat hij/zijn wil.
 
Hierbij zijn allerlei varianten denkbaar. Welke ik gekozen heb is minder relevant. Probeer het zelf zou ik zeggen. Boek een uur bij Sonya en neem een peniskooi mee. De eerste keer alleen dragen tijdens de sessie en merk wat het met je doet en welke onderdelen je opwinden. Just do it ;-)
 
Vandaag werd ik via een Whatsapp bericht van Sonya (voor mij Mistress. Sonya) tot haar geroepen. Uiteraard iets wat je niet kan weerstaan.
Mistress Sonya zorgde ervoor dat ik extreem geil werd. Maar mijn handen waren wel gebonden dat ik niet mijzelf kon klaar trekken. Uiteindelijk mocht ik mijzelf tegen het bed klaar rijden terwijl ik de tenen van Mistress Sonya mocht likken en pijpen. Uiteindelijk vrij snel zonder handen klaar gekomen. Niet hard spuitend maar een stroompje zaad. Dit zorgt ervoor dat ook hierna ik geil blijf. En als ik geil ben wil ik nog meer het onderdanige sletje van Mistress Sonya zijn. Heerlijk genoten en niet voor het laatst ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan