WHEM Sophie, Aarschot

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kun je svp de titel veranderen in Sophie, Aarschot.
Jouw titel is nu nietszeggend.

Deze heeft enige tijd in het Limburgse gezeten als ik me niet vergis.

Ga je ook eens naar een dame toe of blijf je alleen vragen?
 
Laatst bewerkt:
Totaal te vermijden. Ik had een afspraak gemaakt in duidelijke taal : de datum ( die dag zelf ) het uur , de duur van het 'bezoek' , ingestemd met de prijs , het adres gekregen. ( het Roomotel (juiste spelling ) in de Antwerpsestraat in Boom ) Klaar als een klontje, om het op z'n ' Hollands ' te zeggen. Aangekomen meld ik me aan via tekst ongeveer 4min voor de afgesproken tijd. Krijg een vraagteken terug. Leg uit wie ik ben , wat we daarstraks zeer duidelijk hebben afgesproken met naam en toenaam. Ik wacht op haar antwoord voor ongeveer 10 min ( wil eens kijken waar dit naartoe gaat ) De ' lady ' begint vervolgens een belachelijke woordsalade te produceren met een stevige portie ' gaslighting ' (= ik beeld me onze communicatie in ondanks alle bewijs van zwart op wit tekst ) erbij. Ik bespaar u de details , ze zijn het reproduceren niet waard. Ik speel het spelletje nog een kwartiertje mee om te zien waar dit eindigt. Elke keer antwoord ik kalm : " i was very clear " of " i was clear enough " , wat haar nog meer noopt om te proberen me op de kast te jagen. Gelukkig heb ik wel wat ervaring met dit soort verborgen narcisten ( er zijn er een paar in mijn familie ) die er plezier in scheppen om mensen te treiteren en verwarren , want dat is wat dit individu is en doet. Misschien kan je deze ' dame ' eens uitproberen , hopend dat ze die dag daadwerkelijk geld wil verdienen en dus het masker van een relatief normaal iemand moet opzetten , maar een gewaarschuwd man is er meerdere waard.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan