WHEM Sophie Amsterdam.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat ik me elke keer weer afvraag als ik de advertentie zie van deze prachtige dame...ziet ze er nou uit als op foto 10, of als op foto 12?
Foto 12 is nogal met een ander tintje zal ik maar zeggen, zonder te willen discrimineren/discussiëren.


Trouwens, hier staat meer (zoek op advertentienummer):




En je kan ook voor double trouble gaan 😉

 
Nu ben ik normaal niet van het zeuren over prijzen, maar normaal bij een trio is dat iedere dame haar uurtarief krijgt. Deze dames lijken ieder een dubbel uurtarief te vragen voor een trio.
 
Nu ben ik normaal niet van het zeuren over prijzen, maar normaal bij een trio is dat iedere dame haar uurtarief krijgt. Deze dames lijken ieder een dubbel uurtarief te vragen voor een trio.
Ook dat inderdaad. Ze zien er echt geweldig uit maar 1000 euro voor een uurtje is veel geld als het erop uitdraait dat een van de 2 ligt te appen terwijl je met de ander bezig bent (en andersom). Dan kun je ze beter nbeiden een uur achter elkaar boeken en jezelf 2 uur lang in het zweet werken voor de halve prijs.
 
Ben een tijdje terug bij haar geweest. Fotos kloppen en ze is prachtig. Maar afstandelijk en koud en in ieder geval toen ik er was afstandelijk haastwerk. Geen tongzoenen, geen pzc dus als je gaat zou ik dat goed afchecken, misschien doet ze het met anderen wel als ze in een betere bui is. Maar ze is wel mooi en liet me prima hard neuken in 2 standjes. Toen dat na half uurtje klaar was kon ik gaan, had voor een uur geboekt. Dus geen herhaling.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan