WHEM Sophie, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die derde foto waar ze met bril op staat kom ik met fotosearch overal en nergens tegen: vooral in footfetish categorieën op allerlei plaatjes sites. De bronvermelding is dan een Tumblr pagina die niet meer bestaat. Wat mij betreft wel een red flag dat er sprake is van "geleende" foto's.

Dit is dezelfde adverteerder, maar andere foto's:

Wat een goede research weer allemaal, top zeg!

Ze lijkt weer terug. Een aantal maanden geleden ben ik langs geweest. Fotos lijken niet helemaal overeen te komen, maar moeilijk om precies aan te geven waar hem dat in zit. Ze is zeker knap in real life. Contact was rechtstreeks zonder planner. Het staat me niet allemaal meer precies bij maar we hadden sowieso te weinig klik om nog eens te gaan.

Fotos lijken niet helemaal overeen te komen, maar moeilijk om precies aan te geven waar hem dat in zit.
Dat zit hem in het gegeven dat ze is overgestapt op gebruik van foto's van iemand anders. In het verleden gebruikte ze andere foto's, dat was ze mogelijk wel echt zelf.
Van die oude foto's kan ik me nog wel iets voor de geest halen. Wel zeer duidelijk een andere dame.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan