Recensie Sophie, België 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ken haar van jaren terug … voor ze borstvergroting onderging… wie houdt van slanke kleine meid met verstand is aan het goede adres,
 
Ik ken haar van jaren terug … voor ze borstvergroting onderging… wie houdt van slanke kleine meid met verstand is aan het goede adres,
Ze ziet er inderdaad leuk uit, maar niet echt zin om af te spreken en dan een no-show te moeten ondergaan.
Spijtig want ik hou wel van een date met een vrouw met wat 'consistentie' .
 
Degenen die " denken" mij te kennen zijn faligrant mis : ik heb inderdaad geadverteerd als anais de Naams verandering vond plaats om een persoonlijke reden, klopt dat ik ineens 5 jaar ouder ben daar ik geen zin meer had in een leugen op mijn profiel , even voor de duidelijkheid ik heb voor ik mijn man ontmoette nooit maar ook nooit deel uit gemaakt van een swingers milieu! Ik heb inderdaad een zeer tolerante man die heel libertijns is wat maakt dat ik dit kan en mag doen zonder relationele gevolgen ! En op gebied van no shows of de kat sturen : als een afspraak gemaakt is verschijn ik ook wat wel kan kloppen is dat ik soms niet antwoord maar dat gebeurt dan om redenen die ik zelf nodig acht
Ja haar partner zal tolerant zijn zeker 😉
Al jaren gekend in het swingmilieu...
Neen toch niet

Voor zover ik weet geen vaste partner, maar is ze single.
Neen toch wel een vaste partner

Heeft ook nog afgesproken als Anaïs. Een naamsverandering geeft te denken ... :rolleyes:
Die naamsverandering heeft een persoonlijke reden
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Na wat aarzelen heb ik dan toch de sprong gewaagd en met Nele/Sophie afgesproken.
Ik kan kort zijn: zij heeft een heel deel van de date volgepraat.
Ik ben nu ook het opdringerige type niet, maar had dat die keer wel wat mogen zijn. Lesson learned.
Voor de rest van de tijd is er wel wat actie geweest, maar was niet bepaald ondernemend/overtuigd. Misschien ben ik haar type niet. Kan ook.
Zij is wel slank en de foto's zijn waarheidsgetrouw. Hygiëne zeker OK.
Maar dit is ook alles wat ik erover kwijt kan.
Soms denk je: "Het kan misschien nog iets leuks worden", maar deze keer dus niet echt.
Zonde van de centjes.
 
Heb er precies dezelfde ervaring mee gehad als @Seagull, maar echt exact dezelfde, ook mijn gevoel naar haar toe i.v.m. het volpraten van de tijd. Je merkt dat er geen aanstalten gemaakt wordt tot enige erotische actie van haar kant en dat ze je tijd verbaal aan het inpalmen is en ik liet haar gewoon begaan. Na uiteindelijk wat pushen toch aan seks toegekomen maar die was niet van een niveau dat je ze wil terugzien, ik had ook de indruk dat het allemaal niet van harte was en dat de seks een noodzakelijk kwaad was.
Ik heb haar ontmoet voor haar borstjes een upgrade kregen. Ze heette toen ook Sophie, daarna werd dat Anais, dan terug Sophie en nu dus Nele. Ik vind wel dat ze een heel mooi lichaam heeft. Ze lijkt mij ook vrij intelligent, daarom vind ik het opmerkelijk dat, als ze dan toch beslist om met sekswerk een inkomen te hebben, dat ze dan niet beter haar best doet, zo ruïneer je toch je eigen business zou ik dan denken. En als ik hier de recensies van andere dames lees denk ik dat vaak, dat gaat toch echt tegen alle zakelijk commerciële logica in maar het zal wel werken zeker, is volgens mij geen doordachte langetermijnvisie. Maar ja, blijkbaar vertoont ze enkele jaren later nog steeds hetzelfde gedrag, jammer.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan