Recensie Sophie, Turnhout 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

N-O

Newbie
6
02/09/23
8
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/100-real-pictures.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recent bij Sophie op bezoek geweest. Ze is heel vriendelijk maar heeft wel een zeker attitude. Ze ontvangt in centrum Turnhout, maar voldoende parkeergelegenheid in de buurt (grote parking waar bijna altijd plaats is om de hoek)

Qua uiterlijk is ze zoals op de foto's, al is ze wel een beetje bijgekomen. Maar ze ziet er nog steeds goed uit. Ze had bruin haar, wat ik jammer vond want haar blonde haar op foto vind ik aantrekkelijker.

De date zelf kwam relaxed en ongehaast over. De massage was goed en douchemogelijkheid was er ook.

Ondanks ze een ongehaast gevoel had overgebracht was ik wel na ongeveer 50 min buiten.

De prijs voor massage is €100, voor massage en intiem is €150
 
heb haar ook al enkele malen bezocht en vond ze ook zeker niet tegenvallen, zalige bodymassages en net doordat ze een kleine beetje voller is als op de fotos voelt dat wel lekker aan, probeert het inderdaad altijd wel tot een 45 a 50 min in te korten, tegen einde aan neukt ze je even (wel lekker) een 5 min om em dan met ook wel lekkere hand techniek snel helemaal leeg te spuiten

:):):)

Maar zeker wel de ervaring waard, ze zal me zeker niet maandelijks zien maar ga haar toch nog wel eens terug bezoeken

Mvg
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/100-real-pictures.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik was vandaag ook bij haar op bezoek, maar heb jammer genoeg niet zo een goede ervaring dan mijn 2 collega wandelaars hier boven.

haar advertentie was in de rubriek massage en er stonden ook enkel massage mogelijkheden aangevinkt (en ik had dit topic niet gevonden omdat ik enkel bij massage gekeken had.)
Het begon al met het adres het nummer kreeg ik pas in de straat zucht oke goed. Maar aangekomen in de straat kreeg ik geen nummer maar moest ik aan een bepaalde kant van de weg lopen tot ze me zag en dan oversteken en als ik dan voor de deur stond een berichtje sturen en met de lift naar boven maar ik moest wel stil zijn.
(Dus concreet liep er in een donkere straat een man op mijn gsm te kijken en ook constant om me heen omdat ik wist dat ze ergens naar me keek en ik haar graag eerst wilden zien. Dan staat die in het licht van zijn gsm een berichtje te typen voor een deur tot hij binnen mag. Ik denk dat zulk gedrag snel bij de buurt gaat opvallen maar goed)

Bij haar Advertentie stond 100% real fotos en 170cm groot en 50kg. nou met die cijfers ben je echt wel een mega slank nu had ik aan de foto's al wel gezien dat ze geen 50kg woog maar goed ik verwachte dus wel een slanke dame. Toen de deur open ging zag ik onmiddellijk dat de fotos zei inderdaad wel was maar dat ze wel 170 groot was maar minstens 80/85 kg moet hebben gewogen en dat de foto's of heel oud zijn of gefotoshopt. maar goed toch maar naar binnen want het is maar massage ik dacht ik doe mijn ogen wel dicht. Eens binnen vroeg ze wat ik wou nou massage dus. En dan kwam de vraag of ik niets meer wou. Nee dankjewel massage is prima. De teleurstelling was duidelijk te merken bij haar dat ze niets extra aan me kon verdienen.

Maar goed ze kon wel goed masseren, maar alles behalve erotisch het was gewoon een goede massage.
Dan mocht ik me omdraaien en ging ze mijn tepels wat strelen en ja dat is wel mijn aan knopje dus toen werd mijn pik wel wakker.
Snel begon ze te trekken het was duidelijk dat ze me asap wou laten klaarkomen, dus ik heb het maar over genomen van haar als het dan toch snel moet gaan dan wel graag lekker ipv als een bezetene op en neer schokken.

Eens ik klaar was probeerden ze een gesprekje aan te knopen maar ik zag de beu al hangen dat ze dan niet meer zou stoppen met praten, dus ik reageerden niet echt en dan heeft ze nog 5 minuutjes wat over mijn been gewreven om dan te vragen of ik wilde douchen. Nou ja graag, die viel half uit elkaar en was erg heet en niet aan te passen maar ik had me wat kunnen afspoelen. Aankleden en weer buiten waar ik aan de voordeur nog eens de instructie kreeg om... en voor ze haar zin af kon maken zei ik als grapje om hard met de deuren te slaan en te stampen op de trap. Nou haar blik ze had duidelijk het grapje niet binnen gekregen en keek me aan alsof ze water zag branden om dan bloedserieus te zeggen nee niet met de trap met de lift en de deuren zachtjes en stilletjes dicht doen. oke komt goed doei, en toen ik buiten ging bleef ze in de deur staan kijken of ik zeker wel de lift nam ipv de trap.
Ik de lift in en ik keek op mijn horloge en ik was 40 min binnen geweest inclusief aan en uitkleden en douchen.

Al bij al goede massage maar niet bijzonder. 100€ betaald voor een uurtje en maar een half uurtje in haar bed gelegen dus wel erg duur voor een matige niet erotische massage. (normaal betaal ik daar 50 e voor voor een uur in Antwerpen. dus dit was 4 keer duurder en maar half zo goed. Jammer.

En wat haar 100% real foto's en 170 groot en 50kg zwaar claim betreft. Ja oke we zijn het als mannen wel gewoon dat alle meisjes er een paar kg aftrekken en hier en daar al eens een filter over een foto zetten, dat is blijkbaar de norm geworden. Maar dit slaat gewoon echt alles en weet je wat een dame hier mee wint op het einde van de dag? Niets want als ze 5 klanten heeft die zijn alle 5 afgekomen met een slank meisje in gedachten en treffen daar dan zo een volumuneuse dame aan. Gevolg 5 teleurgestelde klanten die niet meer terug komen want ze hebben niet gekregen wat ze verwachten te krijgen.

En als ze nu gewoon recente fotos plaatst en 170 groot en 80kg zet dan heeft ze ook 5 klanten op een dag want sommige mannen vinden volslank aantrekkelijk en sommige slank maar en die groep zal wel min of meer gelijk verdeeld zijn neem ik aan. MAar deze 5 klanten die hebben een afspraak met haar gemaakt omdat ze volslank geil vinden want dat was duidelijk op de foto's en met de cijfers. gevolg, 5 tevreden klanten die haar mega aantrekkelijk en geil vonden en zeker terug komen. Aan het einde van de beide dagen even veel verdiend maaar op de lange termijn zijn 5 klanten doe terug komen uiteraard interessanter. dus het is financieel al verstandiger om eerlijk te zijn in je advertentie. En 2 als dame heb je toch liever 5 mannen in je bed om sex mee te hebben die op je geilen en entausiast zijn, dan 5 die het maar niets vinden omdat ze je niet aantrekkelijk vinden. lijkt mij.

Maar jammer genoeg snappen dames dat niet. en
 
Reactie van de dame.

To many lies. First he added at least 25,kg extra to my weight
Second, my age is the real one on my advertising page
Third, he tries to ruin my reputation by adding so many lies only because during the massage i have barriers.

He didn't understood that he paid for a massage not for touching my intimate areas in the same amount of money, this thing made him feel like he didn't have a connection with me.

Also, i believe that is not costumers right to think about us, women who work how we should manage our time and our costumes. If u pay attention to details, this us a frustrating review
 
Terug
Bovenaan Onderaan