WHEM Sophy Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gelukkie

Wandelaar
28
05/11/21
13
Wie heeft ervaring met deze:

Ze zegt Thais te zijn...

 
Ik ben toevallig in gesprek met haar. Wil met haar afspreken om 7 uur vandaag. Ze stuurde mij een voicebericht waarin ze aangeeft dat ze independent is en dat ze alleen woont in een flat. Ik heb een adres doorgekregen. Daarnaast heb ik haar gevraagd of ze een video wilt sturen met de bevestiging van onze afspraak om te kijken of ze ook echt de dame is op de foto. Ik wacht het nog even af.
 
Ik ben toevallig in gesprek met haar. Wil met haar afspreken om 7 uur vandaag. Ze stuurde mij een voicebericht waarin ze aangeeft dat ze independent is en dat ze alleen woont in een flat. Ik heb een adres doorgekregen. Daarnaast heb ik haar gevraagd of ze een video wilt sturen met de bevestiging van onze afspraak om te kijken of ze ook echt de dame is op de foto. Ik wacht het nog even af.
Ik ben toevallig in gesprek met haar. Wil met haar afspreken om 7 uur vandaag. Ze stuurde mij een voicebericht waarin ze aangeeft dat ze independent is en dat ze alleen woont in een flat. Ik heb een adres doorgekregen. Daarnaast heb ik haar gevraagd of ze een video wilt sturen met de bevestiging van onze afspraak om te kijken of ze ook echt de dame is op de foto. Ik wacht het nog even af.
En nog afgesproken?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan