Recensie Soraya, Leiden Prive, Leiden 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

KarelvK

Newbie
6
13/10/21
4
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leiden/3644007-soraya
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
LeidenPrive is een fijn en discreet te bereiken huis. Maar Soraya viel wat tegen.
Ze is aanzienlijk steviger dan op de foto`s. Ze was niet zo goed geschoren van onder en kreunt al als je naar haar kijkt. Iets te overdreven. Wel mooie echte borsten maar je mag hier helaas niet aanzitten, wel aan de borsten maar niet aan de tepels. Deze schijnen gevoelig te zijn.
Het was matig allemaal, veel kletsen, beetje tijd rekken en nog meer kletsen.
Anaal ging snel en daarmee was de date ook klaar. Vooral heel veel kletsen over ditjes en datjes. Soraya geeft niet het gevoel dat zij er ook iets bij voelt. Het gaat overduidelijk om het geld.

Zeker geen herhalingsgevaar.
 
Ik herken de bovenstaande recensie / ervaring. Toen ik vroeg aan haar wat dr afkomst was, moest ze even 3 seconden nadenken over haar antwoord. Zij is allesbehalve Arabisch. Dame wilde niet alle standjes doen. Ze deed alles wel nep kreunen en zo. Dit is er 1 om te mijden. Trouwens wat er tegenwoordig bij Leiden Prive is, is om te huilen. Vroeger was het nog een leuk Privehuis. Zij zijn echt uit mijn top 5 gezakt.
 
Vroeger was Leiden Prive nog wel aardig hoor maar tegenwoordig is het om te mijden. Ze zijn de zuster van Lovely Prive, of beter gezegd Latina Prive. Wat er daar allemaal loopt is niet om aan te zien en niet-Nederlands sprekend ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je mening over LP is waarschijnlijk gebaseerd op enkele teleurstellingen met een paar dames daar. Kan overal gebeuren
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik herken de bovenstaande recensie / ervaring. Toen ik vroeg aan haar wat dr afkomst was, moest ze even 3 seconden nadenken over haar antwoord. Zij is allesbehalve Arabisch. Dame wilde niet alle standjes doen. Ze deed alles wel nep kreunen en zo. Dit is er 1 om te mijden. Trouwens wat er tegenwoordig bij Leiden Prive is, is om te huilen. Vroeger was het nog een leuk Privehuis. Zij zijn echt uit mijn top 5 gezakt.
Zij werd dan ook aangeprezen als 'Turkse studente'. En ik moet zeggen, zij heeft absoluut roots in die regio, of het nu Turkije, Azerbeidzjan of Armenië is. Overigens had ik ook een slechte ervaring met haar. Zij heeft misschien wel de mooiste 'au naturel' borsten die ik ooit heb gezien; gezien, want aanraken kon nauwelijks want au, au, au. Verder maakte zij een indruk of ze in wat hogere sferen verkeerde (wil ik verder niet over speculeren), er viel in ieder geval nauwelijks een zinnig woord mee te wisselen. De kunstmatig door haar gecreëerde 'geilheid' van kreunen en absurde dirty talk wist bij mij niet de juiste snaar te raken en toen ik haar eenmaal doggy style penetreerde en flink hard werd kon zij weer weinig hebben. Overigens was zij inderdaad ook slecht geschoren.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan