Spa wellness Nederland of Duitsland

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Eindje

Newbie
5
14/09/22
2
Hey! Onlangs in België naar Waer Waters gegaan, wat was me dat zalig. Je kon daar ook blijven overnachten.
ik ben dus op zoek naar een goede spa/wellness in Nederland of Duitsland liefst eentje waar overnachten mogelijk is.
Ikzelf dacht aan Bussloo maar mochten jullie ideeën hebben of misschien wel een recensie over Bussloo laat maar horen.
Een Wellness hotel is ook goed op voorwaarde dat het allemaal naakt is uiteraard ;p
 
Als ik jou was, zou ik eens in Duitsland een saunaclub bezoeken, mocht je dat nog nooit gedaan hebben. Daar hebben ze ook veelal wellness, lopen de dames naakt en mag je met hen in ruil voor een finaciële vergoeding genieten van een geil potje sex.
 
Een pure wellness met sex ken ik ook niet. Wel sex met wellness.
Het wellness gebeuren in een Duitse saunaclub is niet de hoofdzaak.
Dat is leuk voor tussendoor, om bij te komen van een dampende sexpartij en het geweer weer op te laden voor een volgende ronde. ;)
 
Ben een tijdje geleden bij deze wellness geweest bepaalde dagen is het daar wel rondlopen zonder badpakken
toen waren er wel wat dames die voor iets meer vatbaar waren denk ik dan zeker in de sauna , (kwamen een praatje maken )
Tijdens het verlaten van deze wellness was er zeker een dame die seks had in de kleedkamer , toen ik daarnaast mij terug aankleden waren ze zeker bezig ,en veel dames komen ook een praatje maken als je in het zwembad of sauna plaats neemt , leeftijd van + - 25 tot 60 jaar


 
@Mulan
Ik ga sinds 40 jaar naar de sauna (wellness). Maar ik heb het nog nooit mee gemaakt, dat er dames zijn die meer willen. Dus zijn er twee mogelijkheden:

1) in deze sauna in Belgie lopen een hoop dames rond die te lang droog staan en er alles aan doen om weer geneukt te worden
2) jij interpreteert het maken van een praatje toch anders dan de meesten van ons
 
@Mulan
Ik ga sinds 40 jaar naar de sauna (wellness). Maar ik heb het nog nooit mee gemaakt, dat er dames zijn die meer willen. Dus zijn er twee mogelijkheden:

1) in deze sauna in Belgie lopen een hoop dames rond die te lang droog staan en er alles aan doen om weer geneukt te worden
2) jij interpreteert het maken van een praatje toch anders dan de meesten van ons
De dames wensen eerst een praatje te maken ,voor ze iets wensen toe te laten , of moet ik teken doen met mijn duin tussen mijn wijsvinger en midden vinger te plaatsen 😂
 
Ik neem soms mijn vriendin mee, maar een goede sauna is er ook absoluut niet van gediend als je er intieme handelingen verricht. Maar verder reageren is waarschijnlijk niet nodig, want er wordt door TS niet echt actief naar gekeken geloof ik.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan