Spammers

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

H._

Meubelstuk
Supporter
Forumpionier
2.759
30/06/21
4.387
62
Er is opeens een hoop spam op het forum sinds gisteravond.
Het snelste is denk ik om de berichten niet stuk voor stuk te rapporteren als spam, maar naar het profiel van de spammer te gaan en dat te rapporteren ... dan kan de @admin alles in 1 keer weghalen en wordt hij niet overspoeld met rapportages.

Edit: helaas verschijnt bij rapporteren van een profiel bij een herhaalde rapportage niet "Oeps, dit is al gerapporteerd".
MIsschien is dat in te stellen.
 
Ik vraag me af wat zulke dwazen verwachten te bereiken met deze spam.
Verwacht hij opeens nieuwe klantjes te krijgen?
Geen hond die er serieus op ingaat natuurlijk.
Krijgt hij betaalt per bericht?
Lijkt me ook niet waarschijnlijk.

@H._ ik heb vanochtend bij het eerste bericht meteen het profiel gerapporteerd (en de berichten zelf ook) en ik zet er ook een berichtje bij zodat niet iedereen het nog een keer hoeft te doen/proberen.
Maar de mod is niet vroeg wakker op maandagochtend, kennelijk. :LOL:
 
Wellicht is het een idee om een 2e mod aan te stellen? Ik heb 11 jaar ook als mod gefungeerd en we hadden altijd minimaal 2 mods. Dit omdat het uiteraard geen full time job is, maar primair om te zorgen dat de meldingen vlotter opgepakt werden en om te coveren tijdens vakanties etc.
 
Wellicht is het een idee om een 2e mod aan te stellen? Ik heb 11 jaar ook als mod gefungeerd en we hadden altijd minimaal 2 mods. Dit omdat het uiteraard geen full time job is, maar primair om te zorgen dat de meldingen vlotter opgepakt werden en om te coveren tijdens vakanties etc.
Naast mij zijn er sowieso nog 3 anderen die dag in dag uit meehelpen.

Er is opeens een hoop spam op het forum sinds gisteravond.
Het snelste is denk ik om de berichten niet stuk voor stuk te rapporteren als spam, maar naar het profiel van de spammer te gaan en dat te rapporteren ... dan kan de @admin alles in 1 keer weghalen en wordt hij niet overspoeld met rapportages.

Edit: helaas verschijnt bij rapporteren van een profiel bij een herhaalde rapportage niet "Oeps, dit is al gerapporteerd".
MIsschien is dat in te stellen.
Een bericht rapporteren werkt in principe net zo goed, vanuit de rapportering kunnen we direct naar de spamreiniger om al z'n berichten in één klap te wissen.
We moeten even in de gaten houden of het een kort piekje betreft of dat er vanaf nu steevast meer spammers de weg naar het forum vinden en we dus strengere criteria moeten instellen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan