- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://zen-massage-gc.com/
- Totale kosten (in euro)
- € 130
Als afsluiter van de vakantie nog een laatste bezoek gebracht aan Zen massage in Playa del Inglés. De dame met wie ik een afspraak zou hebben was verhinderd, maar de salon had een prof geregeld. Deze dame kwam me bekend voor van foto's van andere massage salons en deed een beetje Oost Europees aan. Borsten en lippen waren wel voorzien van de nodige vergrotingsmiddelen helaas. Want puur natuur heb ik het liefst.
De tantra massage was bijzonder sensueel, waarbij ze met haar poesje plagerig over mijn kruis schoof. Af en toe gaf ze me plagerig kusjes in mijn nek. Het geheel, werd op mijn verzoek, afgesloten met pzc, waarbij ze de ballen niet vergat. Al met al een mooie afsluiting met wederom een hoogte van deze vakantie.
De tantra massage was bijzonder sensueel, waarbij ze met haar poesje plagerig over mijn kruis schoof. Af en toe gaf ze me plagerig kusjes in mijn nek. Het geheel, werd op mijn verzoek, afgesloten met pzc, waarbij ze de ballen niet vergat. Al met al een mooie afsluiting met wederom een hoogte van deze vakantie.
Laatst bewerkt: