Spanje, Gran Canaria

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
https://gran-canaria-info.com/en/content/resorts-places/maspalomas leert ons dat er zo goed als geen "nightlife" in Maspalomas is.

Of dacht je eerder aan een naturistenhotel zoals Arktikanatura Maar dat zegt dan weer in grote letters "We zijn geen swingers resort"!

Misschien dat https://www.magnoliasnatura.com/ opwindender is want het zegt ergens "adult only", al vrees ik dat het enkel wil zeggen dat er geen kinderen toegelaten zijn, niet dat er de ene orgie na de andere plaatsvindt.
Dat laatste wil inderdaad zeggen dat er geen kinderen toe zijn gelaten. Sommige 'gewone' hotels in Spanje hebben dat ook, omdat sommige bezoekers zich storen aan veel jengelende kinderen in de ontbijtzaal, bij het zwembad, etc.
 
Ik ben nog even in Gran canaria Maspalomas
Wie spannende dingen zoek ben je op het goede adres in de duinen het loopt er overvol van de rukkers !
Ik lag samen met mijn partner nog geen 5 minuten in de duinen of er stond 7 man rond alle gelijk met hun lul in de hand en maar rukken hahahah ni normaal maar wel spannend maar weinige die het lef hebben om echt dichterbij te komen laat staan me aan te raken ! Gelukkig had ik genoeg condooms bij me was er toch stiekem op voorbereid hahahah
Eens dat je er eentje bij roept ( de knapste natuurlijk ) is het ijs gebroken en heb je je handen vol (en mondje) wel alles safe natuurlijk je weet maar nooit ! Maar op een moment moet je toch een halt aan roepen want er staat teveel volk op te kijken met gevolg dat dit dan weer de politie aantrekt die toch met hun terrein wagen door de duinen rijden en dan met z'n allen uiteenspatten. Natuurlijk blijf ik gewoon liggen je mag daar liggen he ! Al met al een leuke ervaring en misschien er eens over na te denken voor een mini prive gangbang te organiseren het geeft wel een kik ! Dus volgend jaar komen we terug ....
 
Ik ben nog even in Gran canaria Maspalomas
Wie spannende dingen zoek ben je op het goede adres in de duinen het loopt er overvol van de rukkers !
Ik lag samen met mijn partner nog geen 5 minuten in de duinen of er stond 7 man rond alle gelijk met hun lul in de hand en maar rukken hahahah ni normaal maar wel spannend maar weinige die het lef hebben om echt dichterbij te komen laat staan me aan te raken ! Gelukkig had ik genoeg condooms bij me was er toch stiekem op voorbereid hahahah
Eens dat je er eentje bij roept ( de knapste natuurlijk ) is het eis gebroken en heb je je handen vol (en mondje) wel alles safe natuurlijk je weet maar nooit ! Maar op een moment moet je toch een halt aan roepen want er staat teveel volk op te kijken met gevolg dat dit dan weer de politie aantrekt die toch met hun terrein wagen door de duinen rijden en dan met zen allen uiteen spatten .natuurlijk blijf ik gewoon liggen je mag daar liggen he ! Al met al een leuke ervaring en Michien er eens over na te denken voor een mini prive ganbang te organiseren het geeft wel een kik ! Dus volgend jaar komen we terug ....
Dan moet je maar niet vertellen wanneer je volgende keer weer gaat.
Want anders is het overvol met wandelaars van hier. 😜😂😂😂
Nu je dat hier heb staan.
Want de meeste zijn wel in voor eenn gratis behandeling heb ik zo het idee.


Ik ga hier alvast vakantie boeken van Gran Canaria laten rondslingeren misschien dat ze het hier dan ook zin erin krijgen 😋😜
 
Ik ben nog even in Gran canaria Maspalomas
Wie spannende dingen zoek ben je op het goede adres in de duinen het loopt er overvol van de rukkers !
Ik lag samen met mijn partner nog geen 5 minuten in de duinen of er stond 7 man rond alle gelijk met hun lul in de hand en maar rukken hahahah ni normaal maar wel spannend maar weinige die het lef hebben om echt dichterbij te komen laat staan me aan te raken ! Gelukkig had ik genoeg condooms bij me was er toch stiekem op voorbereid hahahah
Eens dat je er eentje bij roept ( de knapste natuurlijk ) is het ijs gebroken en heb je je handen vol (en mondje) wel alles safe natuurlijk je weet maar nooit ! Maar op een moment moet je toch een halt aan roepen want er staat teveel volk op te kijken met gevolg dat dit dan weer de politie aantrekt die toch met hun terrein wagen door de duinen rijden en dan met z'n allen uiteenspatten. Natuurlijk blijf ik gewoon liggen je mag daar liggen he ! Al met al een leuke ervaring en misschien er eens over na te denken voor een mini prive gangbang te organiseren het geeft wel een kik ! Dus volgend jaar komen we terug ....
Haha leuk verhaal ! Ben benieuwd waneer je weer op het eiland bent ga er namelijk in mei heen !
 
Terug
Bovenaan Onderaan