Algemeen Spanje, websites voor DVPs 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Is ook een betrouwbare site,ik vertrek volgende maand terug naar Spanje....
Heb er al enkele interessante dames tegengekomen en op loquosex kijk ik ook wat rond.
Op loquosex en destacamos kan je filteren op geslacht en kan je shemales aanduiden....
Mee eens. Ik woon in spanje en gebruik ook destacamos. Loquosex wat minder.

Ik ben er ook benieuwd naar, nog betrouwbare sites? Loquesex zie ik, Scompi, ben op zoek naar shemales. Bassie, jij toevallig nog goede ervaringen in Spanje?:)
Kan zo geen aanbevelingen doen.
Ik zou zeggen neem even de tijd om de twee sites door te nemen.
loquosex en destacamos, met wat geluk kom je nog bekende tegen die in nederland gewerkt hebben.
Ik zou wel even onderhandelen, us mijn advies, en een sim kaart uit spanje aanschaffen, een Nederlands nummer is niet altijd in je voordeel, lees prijs omhoog.

Ja geemigreerd naar Spanje paar jaar geleden. Het leven is hier fantastisch. Kom niet meer naar nl. Alleen mis ik mijn dames in NL🤣. ik heb niets met latino's haha dus lastig wat vinden hier

Heerlijk, man!! Is je van harte gegund en wil ook die kant uit. Alleen nog niet met pensioen en niet echt een idee wat ik daar kan doen. Welke kant van Spanje zit je?

Dat is minder, inderdaad veel latino's & Afrikaanse dames. Je kunt proberen ze op vakantie te laten komen jou kant uit 😅

Terug
Bovenaan Onderaan