"Spanje wil tegen 2023 prostitutie verbieden"

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat zou ik ook zeggen als ik hun was. maar zelf vragen ze ook belachelijke prijzen terwijl ze geen cent belasting betalen dat mag dan weer wel.😅
Als je geen belachelijke prijzen wil betalen, dan ga je naar een legale seksclub
 
Prostitutie mag dan legaal zijn in Nederland, maar om legaal te kunnen werken dient de sekswerker wel eerst een vergunning aan te vragen bij de gemeente. Vaak wordt zo'n vergunning gewoon afgewezen. En als men al een vergunning krijgt dan betaalt men er zich vaak scheel aan.

Gevolg is dat dvp's gewoon hun klanten illegaal thuis laten komen of ergens in een hotel. Juist vanwege die absurd belachelijke eisen en kosten waaraan men moet voldoen.

Kortom, prostitutie is in Nederland niet altijd legaal.
In iedere gemeente is dat anders, kosten vergunning vallen wel mee of er is niet echt een vergunning nodig.

Illegaliteit bestaat altijd in allerlei vormen
 
Dat zou ik ook zeggen als ik hun was. maar zelf vragen ze ook belachelijke prijzen terwijl ze geen cent belasting betalen dat mag dan weer wel.😅
Je loopt ook wel een groter risico als je illegaal thuis ontvangt. Behalve dat de politie of een "mystery guest" (een undercover) voor de deur staat kan het ook een overvaller zijn. Dan ga je niet de politie bellen, en die komt toch te laat. Je hebt een beschermer nodig, die kost ook veel geld want die baan is ook niet zonder risico. Goede kansen voor de onderwereld dus. Je kunt niet veel klanten ontvangen want dan krijgt de buurt er lucht van. Dat kan je je huurwoning of hypotheek kosten. Dus veelal vaak verhuizen, weer extra moeite en kosten. Bij legaal werken loop je gewoon naar binnen maar door onmogelijke eisen van de gemeenten onaantrekkelijk geworden. Slimme zet, die legalisatie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan