Ballscrew30
Wandelaar
Zo zie ik het ook, misschien kunnen we een keer samen langs. Scheelt in de kostenZe lijkt me wel een lastig mens. Zoveel voorwaarden stellen en nog duur ook.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZo zie ik het ook, misschien kunnen we een keer samen langs. Scheelt in de kostenZe lijkt me wel een lastig mens. Zoveel voorwaarden stellen en nog duur ook.
Wie?Ze is alweer off line![]()
Die ziet er super uit!Iemand ervaring met esmeralda uit Rotterdam? https://www.kinky.nl/advertenties/1255636-esmeralda
Zij wordt in meerdere recensies besproken! Kijk daar even zou ik zeggen.Iemand ervaring met esmeralda uit Rotterdam? https://www.kinky.nl/advertenties/1255636-esmeralda
Ziet er wel heerlijk uit. en ongeschoren, pluspunt. Zal eens contact moeten nemen.Staat ook al een tijdje op mijn radar
Ze is weer in het landInderdaad een top dame, pijpt zeldzaam lekker.
Ze is afgelopen jaren wat afgevallen (maar ze is nog steeds ruimschoots BBW zeg maar), maar toen ze net begon, en op haar top zat qua gewicht, ergens 2021, toen waren haar billen ronder van vorm kan ik me herinneren.
Zoals ik het van haar begreep was ze toen tegen de 130kg, en nu 100-105kg.
Binnenkort maar weer eens als ze weer in A'dam is.
Met zn tweeen tegelijk?Binnenkort maar weer eens als ze weer in A'dam is.
Ze reageert niet op mijn whatsapp bericht
Kan kloppen als haar advertentie uitstaat. Ze reageert ook alleen als ze online is. Dus geduldig wachten tot ze weer in de lucht is.Ze reageert niet op mijn whatsapp bericht
En je krijgt nog 'meer' vrouw voor je geld ook begreep ikJongens gewoon naar mij komen! Ik hanteer gewoon normale prijzen, en ik ben niet moeilijk! Ik ontvang in Nijmegen![]()
Je bent zeker de moeite waard ,en heel lekkerJongens gewoon naar mij komen! Ik hanteer gewoon normale prijzen, en ik ben niet moeilijk! Ik ontvang in Nijmegen![]()
Ja, het draadje gaat ook over (ss) bbw heEn je krijgt nog 'meer' vrouw voor je geld ook begreep ik![]()
Kan je mij wat meer info sturen via pm?Jongens gewoon naar mij komen! Ik hanteer gewoon normale prijzen, en ik ben niet moeilijk! Ik ontvang in Nijmegen![]()
Ik wil het zelf ook ff kort aankondigen maar ik heb ook weer plannen voor in mei in maar liefst 10 steden door NL/BE!Voor de liefhebber, Veerle/Noortje/Milou is weer kort in het land (Rotterdam).
Is een hele leuke en lieve dame, komt al 2 jaar voor enkele maandjes naar Amsterdam. En ze is zeer zeker knapRoma ziet er ook niet verkeerd uit.
Ik wil het zelf ook ff kort aankondigen maar ik heb ook weer plannen voor in mei in maar liefst 10 steden door NL/BE!
Dit is wel voor in mei maar jullie zijn altijd allemaal zo verdomd scherp en snel hier
Er komt nog uitgebreid meer info maar dan hebben jullie het al gehoord![]()
Wie niet, persoonlijk snap ik ook niet waarom ze dat doen.Ze heeft alleen afgelopen winter zo'n typisch zuid-amerikaanse buikcorrectie operatie ondergaan, wat ik persoonlijk spuuglelijk vind...
Nee echt hĆØ... vind het geen gezicht!Wie niet, persoonlijk snap ik ook niet waarom ze dat doen.
Bericht in onderwerp 'Sendella, Almere' https://www.girlsreview.nl/threads/sendella-almere.46470/post-991662
Iemand ervaring?