Recensie Stacey (Bul) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DrDre78

Wandelaar
35
22/11/21
34
21
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
260
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
След като видях Стейси няколко пъти и говорих накратко, без да знаем в момента, че тя е СТЕЙСИ, днес наистина срещнах това толкова хубаво българско момиче с най-красивите очи, които те удавят и те карат да се издигнеш над себе си. а понякога и пакостлива) усмивка. Както винаги правя, не навлизам в подробности какво се случва зад вратата на стаята. Но след днес знам, че напълно неочаквано внезапно имам фаворит в Sixsens. Ако вие сами четете това, желая ви приятно и безопасно пътуване до дома и се надявам, че и вие ще празнувате щастлив рожден ден със семейството и приятелите си. Във всеки случай ми подарихте незабравим рожден ден. х
 
Je gaat nu wat ver met je Bulgaars op een NL recensie site. Maar ik begrijp via Google Translate dat je weinig details wilt delen en dat je een hele goede kamer hebt gehad en dat je verrukt bent over haar mooie ogen. Dat laatste ben ik helemaal met je eens. Voor mij absoluut in de top 3 van mooiste ogen in Sixsens. En dat ze goed is op de kamer kan ik ook beamen.
 
Je gaat nu wat ver met je Bulgaars op een NL recensie site. Maar ik begrijp via Google Translate dat je weinig details wilt delen en dat je een hele goede kamer hebt gehad en dat je verrukt bent over haar mooie ogen. Dat laatste ben ik helemaal met je eens. Voor mij absoluut in de top 3 van mooiste ogen in Sixsens. En dat ze goed is op de kamer kan ik ook beamen.
Wie heeft de top 3 mooiste ogen? Of top 5?
 
Wie heeft de top 3 mooiste ogen? Of top 5?
Alexa zit zeker ook in die top 3. De top 3 werd gecompleteerd door een dame die niet genoemd wil worden op het forum, maar die is gestopt (na een korte come back van 2 weken eind 2023). Hij werd gecompleteerd door Lydia met grote amandelvormige ogen, maar die is ook gestopt. Er was een paar weken geleden een kleine blonde 19 jarige dame (Alma) die duidelijk solliciteerde naar een plekje in die top 3, maar zij is ook alweer weg. Dus op dit moment een vacature in de top 3 waar iedereen wat mij betreft zijn eigen favoriet mag plaatsen.

Er zijn meer dan genoeg dames met mooie ogen, maar de hiervoor genoemde dames staken daar echt nog weer boven uit naar mijn mening. En er is momenteel een kampioene uit de master class eyelashes bezig de ogen van de dames nog verder te verfraaien, dus het wordt nog beter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan