Recensie Stacy, Amsterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Farquaad

Newbie
4
11/05/22
4
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8313120-stacy
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vandaag bij deze dame langs geweest.

Het is definitief de dame van de foto's en de foto's zijn recent. Via Whatsapp werd ik naar een adres gestuurd. Eenmaal aangekomen zat ze vlak bij het opgegeven adres. Dit verliep allemaal soepel.
De deur ging open en de prachtige dame staat glimlachend voor me in een sexy lingeriesetje. Tot zo ver ging het soepel, maar dat hield hier op. Ik stelde me voor en wilde een zoen op de wang geven, maar dat werd subtiel afgehouden.
Ze dirigeerde me in Spaans met af en toe een woordje Engels naar de slaapkamer. We regelde de financiën en ze bood me aan om te douchen. De hele tijd bleef ze op afstand, maar ik dacht dat het vuurwerk in bed zou beginnen.
Na de douche dirigeerde ze me het bed op en pakte meteen een condoom, deed hem om en begon te zuigen. Na enige tijd heb ik voorgesteld de rollen om te draaien. Dat was goed, maar er kon weinig. Bij alles wat je doet, gaat ze giechelen/ lachen en gebruikt haar hand om je zachtjes weg te duwen. Ik sloeg het strelen en de borsten, maar over en ging haar beffen. Iedere keer als ik een kusje gaf op haar been of buik, gebruikte ze een baby doekje om het weg te vegen. Na enige tijd ontdooide ze een beetje, maar de lol was er bij mij al af.
Ik ben zo snel mogelijk klaar gekomen en na 25 minuten stond ik weer buiten.

Herhalingsgevaar: 0%
 
Als je dit in de tekst ziet staan
Even voor de duidelijkheid. Ik ben niet je vriendin en niet je vrouw. Ik ben je speeltje, Je geilheid, je brandende verlangen om alle remmen los te gooien...

dan zijn de dames mooi maar de performance slecht.
 
Op geen een foto zie je een glimlach, waarom in hemelsnaam voor een uur boeken als je nergens iets over leest of zelf eerder geweest bent. Wel bedankt dat je andere wandelaars hier waarschuwt ;-).
 
Vandaag bij deze dame langs geweest.

Het is definitief de dame van de foto's en de foto's zijn recent. Via Whatsapp werd ik naar een adres gestuurd. Eenmaal aangekomen zat ze vlak bij het opgegeven adres. Dit verliep allemaal soepel.
De deur ging open en de prachtige dame staat glimlachend voor me in een sexy lingeriesetje. Tot zo ver ging het soepel, maar dat hield hier op. Ik stelde me voor en wilde een zoen op de wang geven, maar dat werd subtiel afgehouden.
Ze dirigeerde me in Spaans met af en toe een woordje Engels naar de slaapkamer. We regelde de financiën en ze bood me aan om te douchen. De hele tijd bleef ze op afstand, maar ik dacht dat het vuurwerk in bed zou beginnen.
Na de douche dirigeerde ze me het bed op en pakte meteen een condoom, deed hem om en begon te zuigen. Na enige tijd heb ik voorgesteld de rollen om te draaien. Dat was goed, maar er kon weinig. Bij alles wat je doet, gaat ze giechelen/ lachen en gebruikt haar hand om je zachtjes weg te duwen. Ik sloeg het strelen en de borsten, maar over en ging haar beffen. Iedere keer als ik een kusje gaf op haar been of buik, gebruikte ze een baby doekje om het weg te vegen. Na enige tijd ontdooide ze een beetje, maar de lol was er bij mij al af.
Ik ben zo snel mogelijk klaar gekomen en na 25 minuten stond ik weer buiten.

Herhalingsgevaar: 0%
sex met een koelkast dus :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan