Stalkers

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie 1 reactie van een dame die aangeeft hoe ziek de gemiddelde schrijver op dit soort forums is. Reactie worden al snel gesloten.

Ja als je in dit wereldje werkt weet je al heel snel dat dit soort forums een broeinest is. Ja natuurlijk mag je een recensie schrijven en daarmee de inkomsten van de dames beïnvloeden. En sommige zijn daar echt op uit.

Naast dat de dames al genoeg fake afspraken krijgen van de lollige onder ons.

Maar de recensies zijn vooral erg eenzijdig. Nergens wordt hun eigen gedrag besproken. Nee natuurlijk zijn het enkel nette mannen die de dames met respect behandelen. Niets is minder waar!!!! De gemiddelde nette klant die je met respect behandeld schrijft geen hele recensies. Waarvan dr meeste een zeer hoog fantasie gehalte hebben.

Het toppunt zijn altijd de mannen die hun zin niet krijgen en je vervolgens op alle mogelijke manieren het werken probeert onmogelijk te maken.

En dan het nog gek vinden dat de Nederlandse dames het het niet meer waard vinden.
Dit is niet uniek voor sekswerkers.
Ook op andere terreinen zijn er mensen die verwachten als een koning behandeld te worden en als het ze tegenvalt, kunnen ze het hotel/restaurant/anders totaal afbranden middels een recensie.
 
Dit is niet uniek voor sekswerkers.
Ook op andere terreinen zijn er mensen die verwachten als een koning behandeld te worden en als het ze tegenvalt, kunnen ze het hotel/restaurant/anders totaal afbranden middels een recensie.
Je kan dat 1 keer doen...
Maar als je hier op dit forum meerdere van dat soort recensies of posts ziet... van dezelfde persoon... weet je toch ook wel waar het om gaat?
 
Rotte appels heb je overal.
Ik heb zelf jaren terug ook eens een stalkster gehad.
Je doet 1x aardig tegen iemand en die dacht meteen dat ik een relatie met der wou enzo, is mij naar mijn huis gevolgd, heeft me toenmalige relatie bedreigd.

Het is jammer dat je altijd mensen hebt die een kronkel in hun kop hebben en denken dat stalken normaal is.
Zo ook mannen die een slechte ervaring hebben gehad en dan een dame op hun privé adres komen opzoeken.
Maar zo zijn er ook dames/pooiers die zoiets doen omdat een klant niet wil betalen, de dame te laat kwam of een negatieve review kreeg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan