Standjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben ooit eens zomaar beland in een "flat doggy position", waarbij ik met mijn voeten tussen het matras en de bedrand terecht kwam.
Ik had dit van tevoren niet zo uitgedokterd, maar wat een geniale vondst was dit. Door die extra steun kon ik mij extra hard afzetten en tekeer gaan als drilboor.
Ik heb hier eigenlijk tot aan nu, niet meer aan terug gedacht, maar ik ga het binnenkort zeker weer eens organiseren.
Maar ik zou het niet in m'n eigen IKEA bed doen, want daar blijft niks van over.
Dat werkt prima! Zeker weten!
Maar... ook zonder die harde rand kan je stevig doorgaan hoor... Gebruik gewoon de 'bounce' van de matras... terwijl je stevig op-en-neer gaat! Dan met beide handen ritmisch op haar billen klappen... terwijl je haar stevig neukt!

Kan je niet met elke vrouw natuurlijk... maar je hebt er (meer dan je denkt) die daar dus mega-geil van worden!

Welke posities hebben jullie doorgaans seks bij een dvp? En welke komen jullie klaar? Zelf vooral doggy, zij bovenop en missio?

Laatst bewerkt:
Heb geen vast ritueel bij een DVP.
Gewoon beginnen teasen en go with the flow.
Maar als topicstarter kan je toch ook als eerste uw vraag beantwoorden, of stel je ze enkel om inspiratie op te doen.
Ik volg Lolly pop.
Hangt enorm af van tegenspeelster.
Neemt zij initiatief? Laat zij toe dat je initiatief neemt? Is ze dominant? Volgt ze een draaiboek? Enz.
Hangt ook beetje af van haar conditie. Als ze ervoor gaat laat ik mij graag afrijden.
Als ze moe is of weinig initiatief neemt zal ze snel in missio en doggy enz eindigen.

Ik denk dat de 3 vermelde posities het zo ongeveer wel zullen zijn in 95pct van de bezoekjes zeker, waarbij doggy ongetwijfeld de gemakkelijkste manier is voor een DVP om haar geld in te verdienen, dus daar zal ze jou wel het liefste in wringen.

De luiste variant is nog die waarbij de dame gewoon plat op haar buik ligt, maar klassieke doggy (op handjes en knieën) heeft het voordeel dat de klant sneller zal klaarkomen.

Missio zal ook wel veel gebeuren wegens populair bij de mannen (mooi zicht op haar lichaam en toegang tot borsten en mond om te kussen), maar bovenop is al heel wat minder frequent denk ik, wegens vrij vermoeiend voor haar.

Zelf probeer ik altijd te starten in missio om voluit te kussen, daarna mag ze zelf werken voor haar centjes door zittend op me me af te rijden tot ze niet meer kan en wanneer ze vermoeid raakt ga ik altijd over op zijdelings ipv doggy , omdat dat een lui standje is voor beiden en je hierbij ook vlot je handen aan haar borsten kan brengen bij het neuken (in tegenstelling tot doggy) én ik het superlang kan volhouden vermits ze totaal geen controle heeft over het tempo (ook in tegenstelling tot doggy).

Laatst bewerkt:
wanneer ze vermoeid raakt ga ik altijd over op zijdelings ipv doggy , omdat dat een lui standje is voor beiden en je hierbij ook vlot je handen aan haar borsten kan brengen bij het neuken (in tegenstelling tot doggy) én ik het superlang kan volhouden vermits ze totaal geen controle heeft over het tempo (ook in tegenstelling tot doggy).
Idem hier.
DvP beginnen bij mij vaak met cowgirl. Willen dan vaak doogy of missio, maar dan stel ik de zijwaarts voor.

Kan trouwens ook goed finishen met zijwaarts vooral als je een prachtige kont als uitzicht hebt waar je aan kan plukken.

Heb pas 2 dvp's waar ik in cowgirl ben gefinished. Meestal in doggy of missio, soms zijwaarts. En pas 1 keer reverse cowgirl gefinished maar ook mooi uitzicht van haar lichaam op jouw paal rijdend.

Terug
Bovenaan Onderaan