Recensie Stefanie, Eeklo 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Squirting
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/belle-6031
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Iemand al de proef op de som genomen en kan bevestigen of het daadwerkelijk om Stefanie gaat?
Ik ben erbij geweest dit weekend en als ge t mij vraagt is het deze Stefanie waar iedereen overschrijft, squirt, appartement rommeling, neukt graag doet goed mee, is inderdaad niet voor mensen met smetvrees maar 't is er nu ook niet vuil vuil toffe vrouw maar niet kaliber van bijvoorbeeld de dames van privé René maar goed in 't weekend en s avonds lukt daar niet dus …
 
Laatst bewerkt:
Het zou goed kunnen zijn dat die belle stefanie is uit eeklo ik weet het niet ik ga zaterdag eens na checken ze gebruikt veel nr ik ben van de buurt van eeklo dus

In eeklo is het triestig wat de dames betreft aanbod weinig vaak lelijk vuil niet vrouwelijk

Is die belle van 38j uit eeklo die stefanie van ook die leeftijd graag eerlijkheid voordat ik mijn geld kwijt ben

Graag duidelijkheid want de mannen maken het soms ingewikkeld om wie het nu gaat is belle die stefanie uit eeklo of is da een andere ik wil niet terug 150euro betalen voor de zelfde vrouw

Ik ben eerlijk tegen mannen die stefanie is zeker geen slechte vrouw maar ik wil wel weten of die belle stefanie is
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan