Waarschuwing Stefanie Limburg, Roggel | SJ 8006203

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MellyMell

Newbie
4
28/03/22
1
Prima, goed gevonden (y)
Je zou de volgende keer nog even SJ (of Kinky) in je header kunnen zetten
Mocht een adverteerder een aanbetaling wensen kan je ook Fake in je header gebruiken
 
Danjewel voor de tip!

Heb het aangepast ;)

Zie dat ze het al heeft verwijderd. Wou het melden bij SJ, maar zag nergens een meld knop bij de advertentie. Vandaar nog niet gedaan, zou graag willen weten hoe en wat WHG betekent :p
 
Volgens mij is dat niet dezelfde dame man. De dame in de foto's die jij plaatst heeft een moedervlek op haar kin en tussen haar borsten. Stefanie niet. Ik heb morgen een afspraak met haar. Ik zal laten weten wat er gebeurd.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan jullie verzekeren. Die was echt. Geile meid van 27. Lekker wat gedronken bij aankomst en besproken wat we van elkaar verwachtten en daarna onder de lakens.
Pleur toch op man. De foto's die bij de advertentie stonden waren gejat, precies zoals het hierboven staat. En nu kom jij met 4 berichten in 2 topics over deze "dame" allerlei halleluja verhalen ophangen? Hoe ongeloofwaardig wil je zijn??
 
Als je haar appt en voor een selfie vraagt krijg je ze gewoon hoor. Gister avond was het donker en nu was het licht. Als je haar zelf bericht moet je daar voor vragen. Heeft ze geen problemen mee. Bekijk haar foto's en de foto's die MellyMell stuurde maar. Ze lijken veel op elkaar maar het is echt een andere dame. Ook ben ik blijkbaar de enige die haar aangesproken heeft blijkbaar. Ik doe dit vaker en als ik het een beetje vertrouw spreek ik af maar gewoon niet betalen tot je 100% zeker bent. Als je bij haar komt ga je toch eerst even kletsen in de woonkamer en dan merk je vanzelf hoe echt ze is. Ik had gisteren een Roemeense in de auto en die was duidelijk uit op geld en meteen de auto weer uit. Er was iemand achter me aan gereden en die bleef een stukje verder van ons af staan dus die heb ik rap uit de wagen geflikkerd.
 
Laatst bewerkt:
Als je haar appt en voor een selfie vraagt krijg je ze gewoon hoor. Gister avond was het donker en nu was het licht. Als je haar zelf bericht moet je daar voor vragen. Heeft ze geen problemen mee. Bekijk haar foto's en de foto's die MellyMell stuurde maar. Ze lijken veel op elkaar maar het is echt een andere dame. Ook ben ik blijkbaar de enige die haar aangesproken heeft blijkbaar. Ik doe dit vaker en als ik het een beetje vertrouw spreek ik af maar gewoon niet betalen tot je 100% zeker bent. Als je bij haar komt ga je toch eerst even kletsen in de woonkamer en dan merk je vanzelf hoe echt ze is. Ik had gisteren een Roemeense in de auto en die was duidelijk uit op geld en meteen de auto weer uit. Er was iemand achter me aan gereden en die bleef een stukje verder van ons af staan dus die heb ik rap uit de wagen geflikkerd.
Er is nog een vacature bij de Bouquet reeks.
 
Ik kan jullie verzekeren. Die was echt. Geile meid van 27. Lekker wat gedronken bij aankomst en besproken wat we van elkaar verwachtten en daarna onder de lakens.
Om 14.23 nog mee aan het appen en om 16.01 ben al weer terug van haar. Incl. reistijd, drankje, gesprek vooraf, blijft er bitter weinig tijd over. En je had de afspraak pas vandaag?
Je maakt jezelf echt ongeloofwaardig.
Liegen is een kunst.
 
Zoals al eerder door 1 van de mede scribenten geschreven... pleur nu toch een eindje op....


Was fake, is fake en zal ook fake blijven... en nu wegwezen 🤬
ze is weer online dit is haar link https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geil-ondeugend_8071945 en weer komen de foto's overeen met haar advertentie en de onlyfans. anders moet ze ook toevallig de dezelfde meubels hebben :unsure:
 
Bekend bij WHG:

Commentaren bij het nummer +31645277180


+31 6 45 27 71 80 Nooit vooraf betalen, niet video bellen, geef geen prive info, gebruik een andere 06 en niet je locatie geven ivm afpersing +31 6 45 27 71 80
Gevaarlijk28-05-2022
 
copy/paste SJ

let op Stefanie



  • let op  Stefanie afbeelding 1

de adv van stefanie is een op lichter.
ze woon in roggel vraagt een aanbetaling .
en komt dan naar je toe (ze stuurt je ook nog een app waar ze is)
maar voor ze naar binnen komt moet je eerst het helen bedrag betalen via tikkie
en dan is ze in eens weg.
wie weet waar ik haar kan vinden (laat het me weten )
ik ruim haar op ???
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan