Recensie Stefanie, Lochristi 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tantra-genieter

Wandelaar
Forumpionier
84
08/07/21
31
4
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/neem-even-de-tijd-om-te-genieten.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enkele weken geleden langs geweest bij deze dame, voor een tantra massage.
Ze ontvangt in een zeer nette, recente woning.
Bij aankomst start ze onmiddellijk een leuke babbel.
De massage zelf was leuk, met regelmatig de nodige strelingen tussen de benen. Ze is duidelijk gediplomeerd masseuse.
Prostaat massage zou mogelijk zijn, maar niet gekregen. Misschien niet voldoende expliciet gevraagd door mezelf.
De lingam massage was top. Ze neemt echt haar tijd en gebruikt verschillende technieken.
(Intiem, zoenen, … doet ze niet)
Door het lage gfe gehalte zou ik het wel geen tantra noemen, maar eerder een erotische massage.
Voor tantra verwacht ik oa sensuelere b2b.
Maar over het algemeen mag ik zeker niet klagen. Leuk uurtje beleefd!

Voor de liefhebbers: ze geeft ook dominamassages en SM sessies.
Ik merkte wel aan haar, zodra ze hierover verteld, dat ze dit enorm graag doet.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Heb haar ook een paar jaar geleden eens ontmoet.
Ik had ze op basis van haar foto's toen wel een stuk jonger voor ogen... de 40 zal redelijk "optimistisch" zijn...
Ik ben er nadien niet meer geweest, maar ik kan bovenstaande wel bevestigen. De lingam die ik kreeg vond ik een van de betere zoniet de beste die ik al heb mogen ervaren!!
Als iemand hier een dame kent die die techniek even goed beheerst en waar er ook nog een (gfe) klik zou zijn, laat zeker weten via een pb ;-)
 
Is wel wat te lang geleden om nog exact te weten hoe ze dat precies voor elkaar gekregen heeft, maar was zeker niet, de laatste 5 min snel even aftrekken... gebruikte verschillende technieken, snel, traag, wat egding,...
kunt het wat vergelijken met onderstaand filmpje lijkt me
 
Ben er enkele weken geleden dan ook eens langsgeweest omdat ze ook intiem scheren aanbied, 60 extra, dure optie. heb 2 adresjes waar ze dit doen voor 30 extra en veel sensueler en is dit niet inclusief geboekt uur maar extra tijd. scheren hier was heel snel en zakelijk. bij een goede scheerbeurt krijg ik al een harde ( gemakkelijker om te scheren ook ;)) ... Ze is inderdaad heel vriendelijk en neemt haar tijd om vooral uit te leggen dat ze zelfstandig is en alles aangeeft en dat ze daarom hogere prijzen hanteert. Voor mij mag het al eens wat duurder zijn, maar dan moet de massage, teasing en lingam wel om achterover te vallen zijn, dat ik even wat tijd nodig heb om terug bij mijn positieven te komen ... had ik hier niet. Ik denk inderdaad dat ze zelf liever meesteres is en met slaafjes speelt. herhaling? Nope. 200 is te veel voor wat ik heb gekregen.
 
Ik ben er ondertussen de domina massage gaan testen, uit nieuwsgierigheid.
Wat een tegenvaller… ook hier blijft ze even zakelijk en zonder emotie.
Terwijl je (vastgebonden) op haar tafel ligt probeert ze eerst verschillende zweepjes, vrij zacht.
Terwijl ze dan verder over het weer en koetjes en kalfjes praat, plaatst ze enkele tepelklemmen en gebruikt ze enkele speeltjes rond je penis en in je anus.
Moest ze nu nog iets of wat sexy gekleed zijn, maar nee heel de massage blijft ze in een standaard jurk.

Kort samengevat, de voor mij eerste soft-sm ervaring was een dikke tegenvaller. Ik vond er niets aan.
Met moeite een stijve gekregen en klaargekomen.
Misschien is het gewoon niets voor mij, maar ik had het toch wat spannender verwacht…
 
Ik ging vorige week bij haar. Voor de. Half uurtje want was beperkt in tijd.

Massage was niet goed. Gewoon wat vrijven. Niet teasen.

Maar de penismassage was uitstekend. Dat was lekker zeg !

Ze doet ook scheren en korte penismassage. Daar ga ik eens voor terug !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan