WHEM Stefany, het landhuisje Overloon

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, foto's en video kloppen en zijn recent. Ik vond haar wel oké, maar voor mij geen herhaling want ze vraagt voor alles behalve intiem en pijpen extra. Voor anaal vraagt ze maar liefst 100 euro als je daar naar op zoek bent.
 
Net bij deze dame geweest.

Pijpen en het rijden in cowgirl was okay (niet bijzonder maar wel genietbaar).
Doggy is wel echt heerlijk bij deze dame, mooi uitzicht op haar heerlijke billen en ze kan lekker wat hebben.
Mocht heerlijk doorstoten.

Ik vind haar overigens knapper dan op de foto's, mooie verschijning.

Kleine update; ze zei tegen mij dat ze van origine Braziliaanse is maar ook een tijd in Italië gewoond heeft.
 
Net bij deze dame geweest.

Pijpen en het rijden in cowgirl was okay (niet bijzonder maar wel genietbaar).
Doggy is wel echt heerlijk bij deze dame, mooi uitzicht op haar heerlijke billen en ze kan lekker wat hebben.
Mocht heerlijk doorstoten.

Ik vind haar overigens knapper dan op de foto's, mooie verschijning.

Kleine update; ze zei tegen mij dat ze van origine Braziliaanse is maar ook een tijd in Italië gewoond heeft.
Heb je haar ook anaal genomen?? Jammer dat ik niet dichtbij Overloon woon. Ik wil deze dame zo graag in haar achteringang nemen.
 
Heb je haar ook anaal genomen?? Jammer dat ik niet dichtbij Overloon woon. Ik wil deze dame zo graag in haar achteringang nemen.
Nee, niet gevraagd naar de extra mogelijkheden. Had maar kort tijd maar haar billen zijn echt enorm lekker. Weet alleen niet of ik er speciaal ver voor zou omrijden. Prima optie iig mocht je een x in de buurt zijn!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan