Recensie Stefany Lopez, Zwolle 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DGL

Newbie
1
12/04/22
4
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
19
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/rotterdam/4923682-stefany-lpez
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dit weekend kam de advertentie van Stefany online en ik herinnerde mij haar van vorig jaar toen ik een heerlijke sessie met haar had gehad. Helaas was ze toen na een week weer verdwenen. Dus ik bedacht mij niet nog een keer en maakte snel een afspraak. Ik werd in hetzelfde appartement ontvangen door een oogverblindend mooie shemale. Ze heeft een schitterend lijfje met grote borsten en flinke ronde billen maar niet van die mega grote silicone billen die totaal misvormd zijn. Stefany is vriendelijk en lief en stelt je je op je gemak. Je kunt je goed opfrissen en het plezier vindt plaats in een ruimte kamer met een goed bed. De verlichting zorgde voor een disco sfeer met leuke latin muziek. In aanvang frummelden wij wat met elkaar waarbij Stefany blijk gaf over een mooie harde penis te beschikken. Helaas zoende ze niet echt. Wel deed ze pzc (zonder in de mond te mogen klaar komen).

Om enig structuur aan te brengen ging ik haar masseren. Het kostte even wat uitleg om dat duidelijk te maken, want zij gaf aan daar niet goed in te zijn. "It is your fault when I fall asleep"riep ze uiteindelijk en ik heb dat heerlijke lijfje gemasseerd en gerimd, wat duidleijk werd gewaardeerd.

Na de massage rolden wij over elkaar heen waarbij zij mij heerlijk oraal verwende. Om mij te stimuleren deed ze een condoom om haar vinger en pennetreerde mij. Ook gleed haar harde paal langs mijn aars waardoor ik zo opgewonden werd dat ik met flinke klodders klaar kwam. Netjes werd alles opgeruimd en ging ik mij snel douchen om daarna weg te gaan. Stefany begeleide mij naar de deur. Vaak vind ik iemand mooi als ik geil ben maar als ik ben gekomen vind ik het allemaal wat minder en zie ik de oneffenheden. In dit geval zag ik nog steeds een beeldschone shemale waar werkelijk niets op aan te merken is.
 
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
16
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/zwolle/4923682-stefany
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben hier een aantal maanden geleden ook eens geweest. De 19cm haalt ze niet. Ik denk eerder dat het ongeveer 16cm was. Verder zijn de foto's accuraat. Vond dat ze 'em goed gebruikte en ze kon haar orgasme erg lang uitstellen. Heeft ook een vrij stevig neuktempo. Wat wel een beetje apart was, was dat ze op een gegeven moment eventjes boos leek op het feit dat het merendeel van haar klanten bottom willen zijn? Ze mopperde in het Spaans of Portugees, wat ik niet versta, maar hoorde geregeld het woord "passivo" voorbijkomen. Maar goed, na een minuutje of vijf was ze weer opgeklaard en "gezellig". Beetje apart moment in een verder prima date. Ondanks dat, ga ik haar zeker weer bezoeken, want de seks was top en ze vraagt "maar" € 150,- per uur.
 
Ben hier een aantal maanden geleden ook eens geweest. De 19cm haalt ze niet. Ik denk eerder dat het ongeveer 16cm was. Verder zijn de foto's accuraat. Vond dat ze 'em goed gebruikte en ze kon haar orgasme erg lang uitstellen. Heeft ook een vrij stevig neuktempo. Wat wel een beetje apart was, was dat ze op een gegeven moment eventjes boos leek op het feit dat het merendeel van haar klanten bottom willen zijn? Ze mopperde in het Spaans of Portugees, wat ik niet versta, maar hoorde geregeld het woord "passivo" voorbijkomen. Maar goed, na een minuutje of vijf was ze weer opgeklaard en "gezellig". Beetje apart moment in een verder prima date. Ondanks dat, ga ik haar zeker weer bezoeken, want de seks was top en ze vraagt "maar" € 150,- per uur.


De prijs is inmiddels met 50 euro verhoogd, en met het hoge `afwerk gehalte' van de gemiddelde T-S vind ik het vrij prijzig
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan