Recensie Stefany, Salon 261, Alphen aan den Rijn 4,14 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ilovegold

Wandelaar
Forumpionier
31
12/07/21
43
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/alphen-aan-den-rijn/591769-stefany#overview https://salon261.nl/alphen/info.php?id=Stefany
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn ervaring met Stefany was erg positief. De ontvangst bij Salon261 was zoals altijd prima.
Ik kreeg iets te drinken terwijl ik wachtte tot Stefany mij kwam halen.

Ze is in real life een plaatje, zoals de foto's al doen vermoeden. Knap gezichtje en een hour glass figure.
Op de kamer heeft ze een gezellige babbel, waardoor ik me al snel op m'n gemak voelde. Begonnen met een fijne massage die al snel overging in andere handelingen. Tongzoenen was misschien het enige waar we niet echt een klik hadden, maar dat is dan het enige minpuntje van mijn kant. Typisch Hollands om over zoiets kleins en persoonlijks te zeiken, I know.
Na een uur weer met een glimlach op het gezicht naar buiten gelopen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Knappe dame met een geweldig figuur.
Zoenen en tongzoenen was meer dan prima.

De sex en het pijpen waren slap, alsof we vast zaten in de 1e versnelling.
Geen enkel moment tijdens de date kwamen we lekker op gang.
Ook het neppe kreunen was het nou niet helemaal.

Het was geen slechte date, maar het was het gewoon net niet.

Misschien dat het beter wordt bij een vervolg date.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/alphen-aan-den-rijn/591769-stefany
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De kop is er af voor 2023. Dit was mijn eerste bezoek. Ik ben in het verleden al eens eerder bij Stefany geweest maar dat is vrij lang geleden. Stefany is een plaatje om te zien en heeft een heerlijk figuur voor mensen die van borsten en billen houden.

Of het aan mij lag durf ik niet te zeggen maar ik vond het (tong)zoenen wat moeizaam gaan, dat kwam niet helemaal goed op gang. Verder meerdere standjes gedaan waarbij het zicht op die kont het bijzonder moeilijk maakt de controle te verliezen.

Al met al was het een leuke date. Gezien het feit dat PZC extra kost vind ik de totaalprijs wel wat aan de hoge kant, maar qua looks is ze ook echt wel bijzonder te noemen.

Herhalingsgevaar: Jazeker. Alleen zal dat niet op heel korte termijn zijn, ik heb nog een aardig to-do lijstje voor de komende tijd……..
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/alphen-aan-den-rijn/591769-stefany
Totale kosten (in euro)
1000
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ken deze dame al geruimere tijd, voordat ze "zelfstandig" in Alphen is gaan werken werkte ze in Den Haag bij Diana Secret op de Laan van NOI 200a.
Met haar een afspraak maken gaat redelijk makkelijk en snel via Whatsapp of telefonisch, je ontvangt via Whatsapp altijd een reactie.

Wat er op de kamer allemaal gebeurd zal ik niet in detail met jullie delen maar een ding kan ik wel zeggen je komt niks te kort.

Een ding is me eigen sinds kort opgevallen dat er aardig aan haar "getimmerd" is, maar dat neemt de pret niet weg.
 
Zit eraan te denken om deze dame te bezoeken, maar twijfel. Lijf op de foto's is 1000% lekker. Maar als ik de recensies van hier vergelijk met de recensies die je vindt via haar pagina op salon261.nl lijkt het erop dat ze wat minder haar best doet dan een tijd geleden. Bovenstaande recensie waarin enorm veel geld betaald is, laat ik buiten beschouwing want die is niet representatief voor wat ik uit wil geven. Stap toch makkelijker bij een raamdame binnen omdat de financiële schade dan meevalt als het een slechte ervaring is. Dilemma's...
 
Zit eraan te denken om deze dame te bezoeken, maar twijfel. Lijf op de foto's is 1000% lekker. Maar als ik de recensies van hier vergelijk met de recensies die je vindt via haar pagina op salon261.nl lijkt het erop dat ze wat minder haar best doet dan een tijd geleden. Bovenstaande recensie waarin enorm veel geld betaald is, laat ik buiten beschouwing want die is niet representatief voor wat ik uit wil geven. Stap toch makkelijker bij een raamdame binnen omdat de financiële schade dan meevalt als het een slechte ervaring is. Dilemma's...
Los van de 1000 euro (yeah right) die in bovenstaande recensie wordt genoemd staat er verder niet meer in dan "wat er gebeurd is blijft tussen ons". Dus ik weet niet welke informatie je er uit wilt halen maar het is bar weinig voor die 1000 Euro. Daarnaast is het een eerste post van een newbie en ook meteen zijn laatste. Ik denk dat je die hele "recensie" met een pak zout kan nemen, maar laat ik vooral niet teveel zeggen want dan krijg ik het weer te horen. Mij lijkt het in ieder geval een leuk Fictief verhaaltje dat door een 15 jarige is geschreven.

De recenties die er boven staan gaan van de "Normale" bedragen uit. Als 160 voor een uur (of 210 voor PZC) ook teveel voor je is dan hoef je niet eens na te denken over Stefany of iemand in die salon want dat zijn de prijzen daar.

Mijn ervaring is van jan, ik vond dat ze toen gewoon haar best deed. En ja, het is wellicht wat duurder als je de ramen gewend bent maar dit is dan ook een totaal andere tak van sport. Het is maar net waar je zin in hebt. Ik ga meestal naar zo'n afspraak heb als ik rustig de tijd wil nemen om te genieten, de ramen zijn meer voor een impulsieve actie en als je haast hebt (bij mij dan)., maar dat maakt het niet minder leuk natuurlijk.
 
Ik vind het ook een onzinnig review 😄
Om heel eerlijk te zijn vind ik dit soort recensies pure forumvervuiling. Ook de opmerking "Wat er gebeurd is blijft tussen ons'" lees ik regelmatig. Wat mij betreft zou dat ook een reden moeten zijn om die hele "recensie" gewoon weg te flikkeren.

Moet je voorstellen dat je naar een recensie van een restaurant zit te kijken waarin staat "hoe de bediening en het eten was blijft tussen het personeel en mij".
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/591769-stefany
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Uiterlijk
Wat een lekkerding , mooi gezicht en glimlach. Haar lichaam is wonderlijk, mooi slank en atletisch en haar billen zijn super...
Ze ziet er zelfs beter uit dan de fotos op kinky, zeker haar mooi billen 😍. Weinig aandacht gegeven aan haar tieten, maar die zagen en voelde goed.

Qua lichaam heb ik niks te klagen. Super mooi figuur, zeker in sexy lingerie. Lekker dikke kont en grote tieten, kon er niet vanaf blijven. Ze heeft een mooi gezicht en kijkt je lekker geil aan.

Totaaloordeel uiterlijk: 4/5

Services
Ze is erg lief en je merkt dat ze erg professioneel is, voor mij is dat geen probleem en vind dat zelfs prettig. Ze vraagt wat je lekker vind en doet haar best om je te verwennen. Ze hoefde niet al te veel moeite te doen om mij op te geilen, haar dikke kont en tieten was al genoeg voor mij. Zoenen doet ze lekker en met tong, voor mij mocht het een beetje meer en wilder.
Pijpen deed ze zonder condoom, dat was erg lekker. Ze nam af en toe ook de ballen mee, van mij mocht dat meer. Merkte wel dat ze niet al te diep ging, maar was lekker genoeg. Mocht haar lekker poesje verwennen, ruikte en smaakte fris. Ik kon het niet al te lang volhouden en wilde meteen neuken.
Al de standaard standjes kunnen doen zonder problemen, reverse cow girl en doggy was echt een mooie uitzicht en kon het niet lang volhouden.
Daarna lekker gekletst over random dingen en toen kwam ronde twee. Bijna hetzelfde gedaan als de 1e keer en ze heeft me lekker afgetrokken totdat ik klaar kwam. Daarna nog haar lekker kont en tieten bewonderd, voordat ik weg ging 😍 .

Totaaloordeel service: 4.5/5

Communicatie
Contact ging via Whatsapp en ze reageerd best wel snel. Wanneer je vraagt geeft ze duidelijk aan wat ze wel en niet doet, dus je krijgt later geen bullshit.
Ze spreekt goed Nederlands, dus communiceren was geen probleem. Was erg gezellig.

Totaaloordeel communicatie: 4.5/5

Ontvangstlocatie
Ze huurt een kamertje bij Salon261, parkeren kan voor de deur. Locatie zelf was niet al te discreet en je kan wandelaars tegenkomen in de wachtruimte.
Voor mij geen probleem, gelukkig duurde het een beetje voordat Stefany mij kwam ophalen zodat ik lekker kon genieten van de voorstel ronde van een medewandelaar. Kamer zelf was schoon en redelijk groot met een inloop douche.

Totaaloordeel locatie: 4/5

Eindoordeel: 4.5/5
Stefany stond al langer op mijn lijst en ze was het zeker waard. Ga haar zeker nog een keer bezoeken, maar ik zag nog een aantal lekkere dames bij Salon261 die ik eerst moet bezoeken 🥳
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Stephany vind ik een heerlijke meid die altijd haar best doet om het mij naar de zin te maken. Zoent heerlijk.
Goede hygiene en ze ging speels verder nadat we begonnen waren, met de juiste aanrakingen, terwijl we elkaars lichaam aan het verkennen waren. Heb zeker een klik met haar en heb genoten van haar sensualiteit, zonder teveel in detail te treden. Als billenman heb ik niks te klagen bij deze knappe vrouw.

Tot gauw!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Paar maanden geleden bij stefany geweest. Normaal gezien hou ik niet van getinte dames maar stefany ziet er heel goed uit. Mocht ik weer eens in de buurt zijn ga ik zeker terug bij haar langs
 
Terug
Bovenaan Onderaan