WHEM Steffi, Herzele

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bigfox7

Wandelaar
Forumpionier
60
05/07/21
16
Iemand ervaring met Steffi uit Herzele?

Lieve meid zoek paydate/voor regelmatig


Hallo lieverds. Even jullie aandacht voor dit berichtje. Ben jij een serieuze deftige klassevolle man? Opzoek naar een gfe? Een oprechte knuffel en wat meer aandacht? Hygiëne descretie en respect zijn heel belangrijk. Pzc/imc/anaal en slikken is een no. Ik ontvang enkel privé. Graag omschrijf ik mezelf als een warme persoon,195 groot, cup c intiem geschoren en lange benen verzekerd. Heb je interesse in verder contact? Dan lees ik graag jou mailtje en foto. Enkel reactie bij serieuze mail. Tot snel :).

Steffi link


 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, de dame is vrij groot. 'k Heb vorig jaar een afspraak proberen te regelen maar onze agenda's kwamen niet overeen. Zij ontvangt enkel 's avonds als ik me goed herinner. Zij kwam heel vriendelijk over tijdens de chat en stuurde nog enkele foto's. Zij is geen trans.
 
Neen. Nadat ik haar had gecontacteerd via de mailbutton van afspraakjes.com, had ik haar mailadres en kon dus heen en weer mailen.
Het is vanzelfsprekend dat ik haar mailadres niet vrijgeef.
 
Heb ook eens contact gehad per mail - en echt geen goed gevoel bij, niet in de zin van oplichting maar gewoon wat je kan verwachten van iemand die dit niet professioneel doet. Het was eigenlijk alleen maar eenrichtingsverkeer (van mij uit).

Wat ook opviel is dat een tijdje een zekere Dirk ook adverteerde om mensen te waarschuwen over Steffi. Ze heeft hem namelijk 500€ lichter gemaakt en ging wel terugbetalen maar is nooit gebeurd. Toen deze Dirk een tijdje is blijven adverteren besloot Steffi dan maar onder een andere alias te gaan adverteren. Maar nu Dirk zijn advertentie weg is, is ze teruggevallen op haar originele alias.

Heb ook contact gehad met Dirk en euhm, dit lijkt me eentje om van weg te blijven - maar je kan altijd de proef op de som nemen.
 
Ik heb er ook contact meegehad, via mail . Wel steeds vriendelijk . Adverteert nu op rl met haar tel nr . Zie nu wel op haar rl profiel dat ze vluggertjes doet . Ga ik toch eens proberen
 
1 goede raad : blijf er ver vandaan. Ze kust en tongzoent superlekker. Pijpt heel erg zalig, heeft een heel mooi kutje en het is heel fijn neuken met haar. Tot daar de goed nieuws show.
Ze is heel manipulatief en tracht je op allerlei manieren geld af te troggelen (of cadeautjes) met diverse verhaaltjes om je te overhalen rekeningen voor haar te betalen. Geen betrouwbaar adresje dus.
 
1 goede raad : blijf er ver vandaan. Ze kust en tongzoent superlekker. Pijpt heel erg zalig, heeft een heel mooi kutje en het is heel fijn neuken met haar. Tot daar de goed nieuws show.
Ze is heel manipulatief en tracht je op allerlei manieren geld af te troggelen (of cadeautjes) met diverse verhaaltjes om je te overhalen rekeningen voor haar te betalen. Geen betrouwbaar adresje dus.
Ze had de zak van Sinterklaas dus dusdanig geleegd dat de Bongos opnieuw bespannen moesten worden ?😓
 
Ik ben er jaren geleden ook eens geweest. Ontvangt bij haar thuis in een appartement. Ze was moe en ongeïnteresseerd. Ze liet zich uiteindelijk toch neuken maar ik kon evengoed een pop neuken. Dus mij ziet ze niet meer terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan