WHEM Steffi - Schiedam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben een keer geweest in Schiedam waar ze ontving. Rommelige kamer . Klein bed. Er waren meerdere mensen in huis op dat moment.
Jonge meid , wat onervaren. Ik moest zelf het condoom omdoen.
Nu de daad. Dramatisch. niks mocht. Liep te klagen over standjes. Toen ik vroeg om te beffen zij ze dat ze ongesteld was. Dat was voor mij een GROTE no go dus dit niet gedaan en aangezien ik door dat antwoord gelijk een slappe kreeg ben ik er ook mee gestopt.
De dames verwachten van ons dat we hygiënisch zijn etc maar ikzelf vind het niet hygiënisch als ze er een spons in doen tijdens hun menstruatie om toch maar wat centjes te kunnen verdienen. Dubbele moraal.
 
Ben een keer geweest in Schiedam waar ze ontving. Rommelige kamer . Klein bed. Er waren meerdere mensen in huis op dat moment.
Jonge meid , wat onervaren. Ik moest zelf het condoom omdoen.
Nu de daad. Dramatisch. niks mocht. Liep te klagen over standjes. Toen ik vroeg om te beffen zij ze dat ze ongesteld was. Dat was voor mij een GROTE no go dus dit niet gedaan en aangezien ik door dat antwoord gelijk een slappe kreeg ben ik er ook mee gestopt.
De dames verwachten van ons dat we hygiënisch zijn etc maar ikzelf vind het niet hygiënisch als ze er een spons in doen tijdens hun menstruatie om toch maar wat centjes te kunnen verdienen. Dubbele moraal.
Thnx! Zie dat ze ook offline is dus zeker niet langs gaan!
 
Nu in Voorburg, contact gehad op whatsapp, ze vraagt 150€ voor 30 min en 250€ voor 60 min, inclusief pzc. Ik heb haar advertentie paar keer gezien, ze doet dit maar 1,2 keer in de week en dan is ze er een maand lang ofzo niet. Ik heb wel interesse in haar, ze communiceert duidelijk op whatsapp.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan