steffii

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren zaterdag 12 februari heerlijke GB gehad in Delft. De meiden Sanne en Lois waren erg gezellig en ze hadden er zin in heerlijk gepijpt door Sanne die weet goed hoe het moet en heerlijk doogystyle klaar gekomen in Lois, met condoom uiteraard. Was een heerlijke middag bedankt
 
Gisteren zaterdag 12 februari heerlijke GB gehad in Delft. De meiden Sanne en Lois waren erg gezellig en ze hadden er zin in heerlijk gepijpt door Sanne die weet goed hoe het moet en heerlijk doogystyle klaar gekomen in Lois, met condoom uiteraard. Was een heerlijke middag bedankt
Kan je wat vertellen over de gebruikte foto's vs de daadwerkelijke dame(s)?
 
In de advertentie heeft hij het over 150 euro voor twee uurtjes maar op de website staat 175 euro voor twee uurtjes.
Op de website worden ook 4 namen van meiden genoemd maar daar staat geen Steffie tussen.
Op de site kom ik alleen gangbangs tegen van begin dit jaar. Kan me vergissen maar werd deze organisator niet ook elders besproken met input zoals niet kloppende foto's, wisselende namen voor 1 dame en omgekeerd, tegenstrijdige data qua prijzen, soms meerdere parties tegelijkertijd op een locatie etc?

Ps, gevonden>>>>> zie blz 1 :). Tot voor kort heette ze Sanne, daarvoor weer Steffie. Mijn indruk na het lezen daarvan is dat hij met een wisselend bestand van dames een feestje plant en dat de advertentie voor de vorm een foto en een naam krijgt die lang niet altijd bij de desbetrefende dame horen.
 
Laatst bewerkt:
Op de site kom ik alleen gangbangs tegen van begin dit jaar. Kan me vergissen maar werd deze organisator niet ook elders besproken met input zoals niet kloppende foto's, wisselende namen voor 1 dame en omgekeerd, tegenstrijdige data qua prijzen, soms meerdere parties tegelijkertijd op een locatie etc?

Ps, gevonden>>>>> zie blz 1 :). Tot voor kort heette ze Sanne, daarvoor weer Steffie. Mijn indruk na het lezen daarvan is dat hij met een wisselend bestand van dames een feestje plant en dat de advertentie voor de vorm een foto en een naam krijgt die lang niet altijd bij de desbetrefende dame horen. Zie het maar als een surprise party, zowel qua dame als qua prijs.
Mooi, dan kan die van mijn lijstje. Ik hou er niet van om achteraf bijvoorbeeld meer te moeten betalen (175) terwijl er op SJ een ander bedtag genoemd word en dan ook nog eens niet de dame voorgeschoteld krijgt waarvoor je komt.
 
Mooi, dan kan die van mijn lijstje. Ik hou er niet van om achteraf bijvoorbeeld meer te moeten betalen (175) terwijl er op SJ een ander bedtag genoemd word en dan ook nog eens niet de dame voorgeschoteld krijgt waarvoor je komt.
Ben er nog nooit geweest en ben op dat gebied (meer moeten betalen dan vermeld op SJ) nog geen daadwerkelijke klachten tegen gekomen. Zal dus wel meevallen (laatste inmiddels verwijderde zin was meer mijn soort humor).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan