steffii

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De foto is gejat, en er staat geen Steffi (Steffii?) op de website waarnaar verwezen wordt. (De foto's op de website zijn ook gejat.)
Mooi, kan het van m'n lijstje. Heb inmiddels begrepen om welke meiden het gaat, hebben een tijd in Zoetermeer ontvangen onder de bezielende leiding van een nogal dominant heerschap. Heb me laten vertellen dat daar een inval is geweest door de politie.
 
Mooi, kan het van m'n lijstje. Heb inmiddels begrepen om welke meiden het gaat, hebben een tijd in Zoetermeer ontvangen onder de bezielende leiding van een nogal dominant heerschap. Heb me laten vertellen dat daar een inval is geweest door de politie.
En bij deze zeer dominante en man zijn de meisjes nooit hetzelfde als van de foto. Je wordt lekker gemaakt maar eenmaal op het adres blijkt het een heel ander meisje te zijn. De meisjes bevestigen dit overigens zelf ook
 
En bij deze zeer dominante en man zijn de meisjes nooit hetzelfde als van de foto. Je wordt lekker gemaakt maar eenmaal op het adres blijkt het een heel aner ,eisje te zijn. De meisjes bevestigen dit overigens zelf ook
Dat gebeurde hier in Zoetermeer ook al.
Zelfs bij prive ontvangst.
Ging je voor een blonde, kreeg je een dame met zwart haar voorgeschoteld!!
 
Ik ben een keer naar een van die gb geweest in Delft. Was idd niet het meisje van de fotos, maar zeker een leuk NL meisje. Ik wil nog wel een keer gaan, maar de locatie is onhandig voor mij. En het is wel erg gericht op blanke NL meisjes..... ik voel me sneller aangetrokken tot donker.
Dat van dat dominante snap ik niet zo......ik vond de man best aardig, ,een beetje een praatjesmaker, maar vriendelijk......nou ben ik behoorlijk dominate mensen gewend, dus misschien had ik het niet zo door :p
 
jaah praatjesmaker jah ook , bedoel als ik later van de meiden hoor dat ze van hem geen nummers mogen wisselen , terwijl ze naast hem prive afspreken , de dames zijn meestal van labiel soort , of zijn eraan van de drank of andere dingen . moeten geld delen met hem terwijl die zelf mee doet , ik betaal liever zelf aan de dames zodat ik weet dat er geen misverstanden komen .
en de locaties zijn soort ondergehuurde katvanger adresjes .
de laatste keer dat ik er was ,was de dame ook volgens mij helemaal niet gewend om met meerdere mannen wat te beleven .
de namen en de ad gaat ook steeds verder je mag nu ook Bare , en nu is het Steffie en Sanne zogenaamd ,
weet niet wat ik er van moet denken , vreemd zaakje
steek liever me lul ergens in waar ik me ook relax voel , heb meer gevoel dat soort tijds race is
en dan moet je maar zorgen dat je klaarkomt ,
spreek liever prive af met de dames , kan ik gewoon me ding doen en betaal stuk minder :giggle:;)
 
OK, dat is niet mijn ervaring, maar ik ben maar een keer geweest.
Hij vertelde dat al het geld naar de dames ging, en de dame in kwestie leek me niet kwetsbaar. Volgens mij zijn de GB allemaal op hetzelfde adres, een klein hoekhuisje. En het was op zich een net huis. De organisator deed inderdaad zelf ook mee, dus ik denk dat we het over dezelfde hebben.
Er zijn nu inderdaad best vaak GB en ik kan me voorstellen dat hij nu een commercielere insteek heeft.
Ik kan inderdaad niet beoordelen wat er verder plaats vind of heeft gevonden, ik kan alleen maar mijn eigen ervaring delen.

Ik loop al een tijdje rond met het idee zelf eens een GB te organiseren voor de lol. Ik denk dat ik wel een paar dames ken die ik mee kan krijgen.. maar heb geen ruimte, en ik denk dat er teveel gezeur bij komt kijken. Maar er zijn veel te weinig GB op het moment.
 
Ja als je nu ook de diverse advertenties bekijkt hanteert hij ook eer verschillende namen voor de gb van donderdag. Stella, Steffie, bij beide staat 150,00 voor twee uur maar als je zijn website bekijkt is het weer Stella en Roos en rekent hij weer 200,00. Kortom onbetrouwbaar en maakt er een zootje van !!
Bovendien ga je andere meisjes zien dan de foto's, dat is standaard bij dit heerschap
 
Krijg deze antwoorden op mijn reacties op de beide advertenties:

Je bent welkom
Het word een heerlijk feestje
Heb er al zin in.
Stuur je morgenochtend het adres
Steffie x

je bent welkom
Het word een
heerlijk feestje
Stuur je morgenochtend het adres
Mvg

Duidelijk genoeg denk ik 😉😂

Krijg deze antwoorden op mijn reacties op de beide advertenties:

Je bent welkom
Het word een heerlijk feestje
Heb er al zin in.
Stuur je morgenochtend het adres
Steffie x

je bent welkom
Het word een
heerlijk feestje
Stuur je morgenochtend het adres
Mvg

Duidelijk genoeg denk ik 😉😂
Dan blijft het dus een verrassing wie je gaat aantreffen haha
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan