Recensie Stefi - Kortrijk 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand nog recent geweest naar Stefi ? hoe was de ervaring?
Ik ben recent nog geweest bij Stefi. Ik heb haar leren kennen paar maanden geleden via dating app of zo waar ze opzat en dus haar leren kennen in privé niet als zakelijk iemand.
Wat mij opmerkt is dat ze zeer graag rijdt en ook dat je haar neemt. zoals eerder gezegd hier op is ze bottom en dus neukt zijzelf niet. Pijpen doet ze graag en precies liefst ze wilt is dat je klaarkomt in haar mond .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welke dating app gebruik jij om Ts te vinden?

Ik ga mijn kaarten hier niet open en bloot spelen, maar zou zeggen gebruik de meer populaire. Soms zitten er een paar ts sekswerkers op. Zeker als je zit in een stad zoals Antwerpen/Brussel en je de afstand heel kort zet kan je soms eens een paar tegen komen. En dan is het hopen dat zij ook geïnteresseerd zijn in jou natuurlijke.
 
Ik ga mijn kaarten hier niet open en bloot spelen, maar zou zeggen gebruik de meer populaire. Soms zitten er een paar ts sekswerkers op. Zeker als je zit in een stad zoals Antwerpen/Brussel en je de afstand heel kort zet kan je soms eens een paar tegen komen. En dan is het hopen dat zij ook geïnteresseerd zijn in jou natuurlijke.
Welke zijn dan de populaire?
Wie 'A' zegt, .....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan