Ik ben Jack Celliers, naar de rol van David Bowie in Merry Christmas Mr. Lawrence.
Ik ben lang lid geweest van het andere bekende forum. Ik heb de kat eerst uit de boom gekeken, ook gelet op de stand van zaken in de laatste jaren van dat andere forum, maar Girlsreview is nu zeker goed op stoom gekomen.
Ik ben begin 50 en ben ergens in de jaren '90 voorzichtig begonnen met het bezoeken van prostituées. Vooral raamprostitutie in Groningen, Leeuwarden, en toen het nog kon in Utrecht en Arnhem. Ook de tippelzone in Groningen en Utrecht zijn mij bekend. Overal veel leuke dames tegengekomen, met af en toe een wat minder leuke. Maar nooit slecht of problemen.
Op seksueel gebied in den beginne pijpen en/ of neuken bij wat men nu milf noemt. Jonge meiden hebben mij nooit echt bekoord. 30+ heeft mijn voorkeur hoewel de klik het belangrijkste is. Later kwam daar beffen en een GFE nog bij, zeker toen ik kennis maakte met het concept saunaclub in Duitsland. Tegenwoordig verruim ik mijn seksuele horizon iets; een paar jaar geleden uit nieuwsgierigheid met een trans geneukt en me ook laten neuken (in Thailand) en sindsdien nog een paar keer. En recent bij een wat oudere dame (geen prostitué) een leuke avond gehad. Dingen die vooraf niet gepland zijn, zijn soms het spannends.