Stel voor MVM (vrouwgericht)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

plenders

Wandelaar
Forumpionier
73
13/07/21
14
1
Als veertiger ben ik al langer op zoek naar een geschikt koppel voor wat al langer een fantasie van me is: een vrouwgericht trio mvm. Ik ben zelf hetero (hoewel een verloren hand misschien nog wel kan, het interesseert me wel om eens te voelen hoe het is om een andere lul in de handen te houden, maar daar ligt volgens mij mijn grens wel). Het trio moet dus vrouwgericht zijn. Bij voorkeur een koppel dat rustig de tijd neemt om kennis te maken en daarna een stapje verder te gaan (geen klokkijkers dus, maar mensen bij wie het niet uitmaakt of de date nu 50 minuten duurt of 1u30). En om helemaal moeilijk te doen: ik ben een borstenman, dus graag ook een vrouw die minstens een B-cup heeft (liefst zelfs C of meer).

Dat mag voor mij ergens in BE (Oost/West-Vlaanderen, Antwerpen, Limburg) of in NL (Zeeland/Zuid-Holland/Noord-Brabant) zijn. Ik wil het echt eens een keertje meemaken en heb het er dus wel voor over om er wat voor te rijden.

Wat ook kan voor me: als er andere wandelaars zijn die samen met mij een dame willen bezoeken die dit doet (op voorwaarde dat dit ook rustig en opbouwend kan gebeuren) en hiervoor ook een dame kennen, mogen ze me altijd contacteren via PM.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan