Recensie Stella, Den Haag, Geleenstraat 23 k9 vh k7 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Soft SM
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/den-haag/582099-stella
Totale kosten (in euro)
100
Zelf ben ik meer van het, de straat in wandelen en die avond eens kijken in welke dame ik zin heb.

Helaas betekend dit in de praktijk dan dat het vrijwel onmogelijk is om bij Stella of Lady M binnen te komen, dames zijn vrijwel altijd volgeboekt en als ze al voor het raam staan is het om een klant binnen te laten.

Het was alweer een tijd geleden dat ik met Stella had afgesproken dus tijd voor herhaling en een afspraak gemaakt via de app. Zelf heb ik niets met bdsm en geniet meer van het teasen en een vrouw die de leiding neemt, iets waar Stella ook echt wel de meester in is.

Haar kamer heeft een bizarre collectie aan atributen en outfits, dus wat je kinks ook mogen zijn, Stella heeft het. Stella zelf ziet er na al die jaren nog steeds geweldig uit, slank sportief, met geweldige curves en flinke borsten (zie haar diverse online advertenties). Van nature is Stella vrij stil en wat terughoudend, hier moet je wel even doorheen prikken en wordt beter als je haar vaker ziet.

Het spel zelf is geweldig en ze doet er alles aan om je te plezieren, van normale sensuele sex tot het harde werk.

Iedere Haagsche wandelaar moet haar eens meemaken!

Terug
Bovenaan Onderaan