Recensie Stella La Coccinelle Aarschotstraat 40 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

U-Turn

Wandelaar
38
16/04/23
33
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren, zaterdagavond, bij de deze opgewekte spontane dame langs geweest. Ze stond alleen voor het raam. Meestal zit ze voorovergebogen over haar zetel. Had haar enkele malen eerder opgemerkt, door haar grote boezem; Evenals, een achterwerk, mooi in proportie, met tattoo. Ze was ook vrij druk bezet voordat ik binnen kon. Ze droeg een kort gesneden top waar haar mooie naturelle c cup borsten, lichtjes onderuit hingen. Eens binnen merk je dat ze vrij klein is. Heb slechts de instap prijs van 40€ betaald omdat ik de dame nog niet kende. Maar ze stelde niet teleur. Voelde aan haar borsten. Dit liet ze toe. Deze kussen, in beperkte mate. Voor het pijpen, vroeg ze me op het bed te liggen. (Bed is tussen 1 en 2 pers) ze pijpte met veel variatie (likken van de stam en eikel). Ze is opmerkzaam naar wat je leuk vind. Ik kon ondertussen achterwaarts haar poes strelen. Voor neuken heb ik voor 'normal position' missionaris, gekozen (gezien 40€ maar 1 positie). Zo kon ik met haar mooie borsten spelen. Het matras veerde goed mee tijdens het 'pompen'. Zonder zelf klaar te komen, genoot ze hier wel van. Toen ik voelde dat het hoogtepunt nabij was. Vroeg ik haar het af te werken met de hand. Ze verwijderde het condoom, en trok mij klaar met een wet tissue. Enkele velletjes keukenrol vingen het zaad op. Zorgvuldig, vermeed ze het contact met het zaad. Ze waste nog eens extra haar handen. Ze gaf mij nog wat keukenrol en tissues om mezelf op te frissen. Moet zeggen nog nooit meegemaakt 'fini a la main' zonder condoom! Voor de standaard prijs toch. Stella is Albanees en 27 jaar. Ze spreekt bij voorkeur Frans. Maar kan ook wel Engels. Zeker de moeite.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan