WHEM Sterre Apeldoorn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In ons land zijn de eisen lager dan bijvoorbeeld Duitsland, waar leraren doorgaans een universitaire opleiding hebben gehad.
Dat er intussen bijspijkercursussen voor o.a. taal in het leven zijn geroepen voor de PABO-studenten zegt al genoeg...
 
Studeren doen we ons hele leven,. Online vanaf september maar toch wel bekende fotoos.....
Dat dacht ik dus ook.
€200 per uur. Zou je niet liever een dame met een lagere tarief zoeken?
Vind ik geen gekke prijs voor een uur. (is natuurlijk wel afhankelijk van eventuele extra kosten)
Ik heb wat mindere ervaringen met de goedkoope dames.
€200 voor een uur is prima als ze het maar waard is vind ik.
 
Laatst bewerkt:
Hier een dame die zich ook aanprijst als studente en gezien haar woordkeuze iets geloofwaardiger.

Ik ben een jonge vrije geest. Ik studeer nog! Dus doordeweeks lastig te bereiken en in de nacht slaap ik.
'S weekends ben ik wel actief. Dag en nacht.

Ben caramel bruin, 1.67 lang, volslank postuur maat 40, cupmaat F soms G, ben alternatief, piercings en tattoo's en een uniek karakter. Een goeie mix van introversie en extraversie. Hou van filosoferen en creatief bezig zijn. Ik zoek ook naar iemand die begrijpt dat mijn denkwijze afwijkt van de meeste mensen en dat het belangrijk is dat we ons veilig voelen bij elkaar. Ben behoorlijk alternatief.
Jammer van de lichaamsversieringen, maar voor wie dat geen belemmering vormt:
 
Hier een dame die zich ook aanprijst als studente en gezien haar woordkeuze iets geloofwaardiger.


Jammer van de lichaamsversieringen, maar voor wie dat geen belemmering vormt:
Dit vind ik dus totaal geen type "studente". Rotterdam is ook niet echt in de buurt van Apeldoorn, zo ken ik ook nog wel mooiere dames niet uit dezelfde regio.