WHEM Sterre Apeldoorn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In ons land zijn de eisen lager dan bijvoorbeeld Duitsland, waar leraren doorgaans een universitaire opleiding hebben gehad.
Dat er intussen bijspijkercursussen voor o.a. taal in het leven zijn geroepen voor de PABO-studenten zegt al genoeg...
 
Studeren doen we ons hele leven,. Online vanaf september maar toch wel bekende fotoos.....
Dat dacht ik dus ook.
€200 per uur. Zou je niet liever een dame met een lagere tarief zoeken?
Vind ik geen gekke prijs voor een uur. (is natuurlijk wel afhankelijk van eventuele extra kosten)
Ik heb wat mindere ervaringen met de goedkoope dames.
€200 voor een uur is prima als ze het maar waard is vind ik.
 
Laatst bewerkt:
Hier een dame die zich ook aanprijst als studente en gezien haar woordkeuze iets geloofwaardiger.

Ik ben een jonge vrije geest. Ik studeer nog! Dus doordeweeks lastig te bereiken en in de nacht slaap ik.
'S weekends ben ik wel actief. Dag en nacht.

Ben caramel bruin, 1.67 lang, volslank postuur maat 40, cupmaat F soms G, ben alternatief, piercings en tattoo's en een uniek karakter. Een goeie mix van introversie en extraversie. Hou van filosoferen en creatief bezig zijn. Ik zoek ook naar iemand die begrijpt dat mijn denkwijze afwijkt van de meeste mensen en dat het belangrijk is dat we ons veilig voelen bij elkaar. Ben behoorlijk alternatief.
Jammer van de lichaamsversieringen, maar voor wie dat geen belemmering vormt:
 
Hier een dame die zich ook aanprijst als studente en gezien haar woordkeuze iets geloofwaardiger.


Jammer van de lichaamsversieringen, maar voor wie dat geen belemmering vormt:
Dit vind ik dus totaal geen type "studente". Rotterdam is ook niet echt in de buurt van Apeldoorn, zo ken ik ook nog wel mooiere dames niet uit dezelfde regio.

P.s. Studente is voor mij meer een uistraling en type dame, maakt mij niet uit of ze gestudeerd heeft of niet ik kom niet om haar diploma's te bewonderen zeg maar. Maar goed ieder z'n ding.
 
Dit vind ik dus totaal geen type "studente". Rotterdam is ook niet echt in de buurt van Apeldoorn, zo ken ik ook nog wel mooiere dames niet uit dezelfde regio.

P.s. Studente is voor mij meer een uistraling en type dame, maakt mij niet uit of ze gestudeerd heeft of niet ik kom niet om haar diploma's te bewonderen zeg maar. Maar goed ieder z'n ding.
Een studente is iemand die studeert en dan mag je enig niveau verwachten. In taal in woord en geschrift. Een studente kan alle soort uitstralingen hebben. Wat de één aantrekkelijk vind kan de ander afstotelijk vinden. Maar € 200,= per uur vragen zouden we met z'n allen niet moeten betalen. Staat bijna nooit in verhouding tot de geboden diensten. Als wij mannen massaal weigeren dit soort bedragen te betalen gaat de prijs vanzelf naar beneden.
 
Een studente is iemand die studeert en dan mag je enig niveau verwachten. In taal in woord en geschrift. Een studente kan alle soort uitstralingen hebben. Wat de één aantrekkelijk vind kan de ander afstotelijk vinden. Maar € 200,= per uur vragen zouden we met z'n allen niet moeten betalen. Staat bijna nooit in verhouding tot de geboden diensten. Als wij mannen massaal weigeren dit soort bedragen te betalen gaat de prijs vanzelf naar beneden.
Dat is voor jou. Voor mij is het meer type studente, maar dat had ik hierboven ook al gezegd. Een "echte" slimme studente zal toch minimaal €200 voor een uur vragen en afhankelijk van de opties of extra's vind ik dit een reële prijs, maar ook dat had ik al vermeld.

Wil wel graag ontopic blijven want we dwalen af over prijzen en type dame. Mijn vraag was eigenlijk of iemand ervaring met deze dame heeft?
 
Een studente is iemand die studeert en dan mag je enig niveau verwachten. In taal in woord en geschrift.
Precies dat. Sommige sekswerkers spelen kennelijk in op de behoefte en fantasie van mannen die graag met een meid uit die categorie willen afspreken.
Maar als je niet daadwerkelijk studeert, prijs jezelf dan niet als zodanig aan.
 
Het valt moeilijk te beoordelen, vandaar dat ik ook enige reserves heb, maar de huid boven haar borsten ziet er nog redelijk strak uit en dat is bij vrouwen die wat ouder worden vaak wel anders.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan