Recensie Sterre Lady Butterfly Kropswolde 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ShyKarel

Newbie
3
25/08/22
2
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Link naar advertentie
https://ladybutterfly.nl/masseuses/sterre/
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een heerlijk uurtje beleefd met Sterre.
Ze is een mooie verschijning en heeft alles in de juiste proporties.
Gekozen voor de Friemel & Kriebel.
Leuke en fijne gesprekken gehad.
Heerlijk door haar gemasseerd en
In diverse standjes de liefde bedreven.
Ik kom graag weer een keer bij haar voor een uurtje ontspanning!!
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Anders
Lichaamsbouw
Normaal
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Juist. Hier geloof ik dus niets van. Ze zoent niet én laat zich niet beffen én ze is (letterlijk) tien jaar ouder dan aangegeven op de website. Maar goed, ieder heeft zijn eigen kijk op de zaken. Misschien heb ik wat hogere standaarden, maar ik vond haar er ook niet goed uitzien. Vooral nadat je een strakke 27-jarige verwacht. En haar kunsten vond ik ondermaats. Afijn...
 
Juist. Hier geloof ik dus niets van. Ze zoent niet én laat zich niet beffen én ze is (letterlijk) tien jaar ouder dan aangegeven op de website. Maar goed, ieder heeft zijn eigen kijk op de zaken. Misschien heb ik wat hogere standaarden, maar ik vond haar er ook niet goed uitzien. Vooral nadat je een strakke 27-jarige verwacht. En haar kunsten vond ik ondermaats. Afijn...
Kan het me voorstellen..
Shykarel geeft 5* op alles en betaald voor een uur 150 euro.
"Normale" prijs is tegenwoordig 165 /uur all in .

Gezien de ervaring van "vakkenvuller" , lijkt het niet een erg betrouwbare recensie .

Helaas heb ik gemerkt dat meer dames daar , veel minder doen dan waar je voor betaald .
 
Massage met Pijpen en intiem
( Kwaliteit is erg afhankelijk vd dame, maar dat is natuurlijk altijd zo,)
30 min 90
45 min 130
60 min 160

Plus 5 euro energie toeslag 🤔🫣 ( nu de energie prijs lager is gaat het er nog niet weer vanaf, dus een verkapte prijsstijging)
 
Sterre heeft zich ook wel eens Jane genoemd bij een andere club. En heeft iets vreemds over zich. Ze ziet er aardig uit, Indische look, maar praat met vreemd dialect is onzeker over haar sex-kunsten. Als je genoeg wil betalen is er heel veel mogelijk. Maar is je aan het pijpen gaat ze vragen of ze het lekker doet. Erg onzeker allemaal.
 
Sterre heeft zich ook wel eens Jane genoemd bij een andere club. En heeft iets vreemds over zich. Ze ziet er aardig uit, Indische look, maar praat met vreemd dialect is onzeker over haar sex-kunsten. Als je genoeg wil betalen is er heel veel mogelijk. Maar is je aan het pijpen gaat ze vragen of ze het lekker doet. Erg onzeker allemaal.
Volgens mij is deze ster weer gevlogen, club-hopper. Kijken waar ze nu weer opduikt.
 
Sterre heeft zich ook wel eens Jane genoemd bij een andere club. En heeft iets vreemds over zich. Ze ziet er aardig uit, Indische look, maar praat met vreemd dialect is onzeker over haar sex-kunsten. Als je genoeg wil betalen is er heel veel mogelijk. Maar is je aan het pijpen gaat ze vragen of ze het lekker doet. Erg onzeker allemaal.
welke club was dat dan?
 
Ik ken Sterre niet, maar vermoed dat ze sinds kort bij Salon Temptation werkt. Sterre is nieuw op de site van Temptation en de foto's doen me denken aan de foto's van Sterre bij Lady Butterfly...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan