WHEM stoofsteeg wallen amsterdam indische ogende dame met curves

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vincent5

Wandelaar
41
17/01/22
20
2
Iemand een idee wie de indisch/javaans ogende dame is aan het begin van de stoofsteeg? ze is knap, klein van stuk en erg goed figuur. Ik zag haar vandaag overdag zitten. Is ze de moeite waard? of erg duur en afzetterij?
 
In het Amsterdam Algemeen Topic stond dit over haar. Ze schijnt Daisy te heten:

Zo nu ik dit lees herinner ik mij weer dat ik haar vorig jaar zomer had bezocht, dat was ik even vergeten. Goed om te lezen dat zij er nog is, ik heb haar zelf niet gespot de aantal keren dat ik in de Stoofsteeg was.

Maar zij heet Daisy 33 jaar en zij is idd Javaans en heeft echt een lekkere dikke kont en tieten en pijp lippen (alles natuur). Zij is wel de moeite waard en geen afzetterij, ook niet duur, ik had haar 100 betaald voor 40 min. En zij doet ook gewoon voor 50 p+n.
Zij kan echt goed pijpen dat kan ik jou garanderen! tot nu toe is zij de beste dame die mij heeft gepijpt, want ik moest haar de heletijd zeggen dat ze rustig aan moest doen met pijpen want anders kom ik te snel klaar. Je kan haar gewoon mondneuken en zij kan deepthroaten, dat wilt zij ook, ik kan merken dat dat haar specialiteit is.

Verder is zij vriendelijk en sociaal. En zij vertelde mij ook dat ik altijd welkom ben om ook gewoon een praatje met haar te maken en cappucino te drinken, en niet perse hoeft te komen om te neuken.

Dus de service is top en zij als persoon is ook gewoon top.
 
Ik ben er vandaag geweest, leek op de vrouw van de beschrijving, maar ze stelde zich voor als Niki uit Roemenië. Ze droeg een zwarte bikini, beetje zilver glitter erop.
 
In het Amsterdam Algemeen Topic stond dit over haar. Ze schijnt Daisy te heten:
Holy shit.... aint that the truth!!! ben bij haar geweest... Werkelijk waar nog nooit in mn leven meegemaakt dat ik ook moest zeggen na 2 min.... ok rustig aan anders kom ik nu klaar... hoe doet ze dat??? ze pijpt je alleen met dr mond zonder handen en je komt al bijna klaar... niet normaal!

En al het andere klopt ook zeer zeker. Ze is super sociaal, lief en je hebt niet eens het gevoel dat je bij een dvp bent... ze is heel relaxed en geeft je nergens het gevoel dat je op moet schieten. En dr body is booming! Ze schijnt dus iedere werkdag er te staan alleen zie je dr niet vaak omdat ze veel vaste klanten heeft omdat ze namelijk uniek is op de wallen.

Maar wat een meesterlijke blowjob skills!!! en ik houd niet eens van deeptroath... geen idee wat ze doet... lijkt wel of ze nog een mondje in dr keel heeft... aka Aliens ;)
 
Holy shit.... aint that the truth!!! ben bij haar geweest... Werkelijk waar nog nooit in mn leven meegemaakt dat ik ook moest zeggen na 2 min.... ok rustig aan anders kom ik nu klaar... hoe doet ze dat??? ze pijpt je alleen met dr mond zonder handen en je komt al bijna klaar... niet normaal!

En al het andere klopt ook zeer zeker. Ze is super sociaal, lief en je hebt niet eens het gevoel dat je bij een dvp bent... ze is heel relaxed en geeft je nergens het gevoel dat je op moet schieten. En dr body is booming! Ze schijnt dus iedere werkdag er te staan alleen zie je dr niet vaak omdat ze veel vaste klanten heeft omdat ze namelijk uniek is op de wallen.

Maar wat een meesterlijke blowjob skills!!! en ik houd niet eens van deeptroath... geen idee wat ze doet... lijkt wel of ze nog een mondje in dr keel heeft... aka Aliens ;)
Dan ben ik bij de verkeerde geweest, denk ik. Heb je misschien een beschrijving van haar?
 
Dan ben ik bij de verkeerde geweest, denk ik. Heb je misschien een beschrijving van haar?
1.60 max javaans uiterlijk, zwart stijl lang haar, goed in het vlees zittend, grote borsten, goeie heupen. enkele tattoos, perfect Nederlands sprekend. zit in het linker raam direct naast het cafe. haar kamertje is de trap op gaan en dan naar rechts.

zelfde geweest?
 
1.60 max javaans uiterlijk, zwart stijl lang haar, goed in het vlees zittend, grote borsten, goeie heupen. enkele tattoos, perfect Nederlands sprekend. zit in het linker raam direct naast het cafe. haar kamertje is de trap op gaan en dan naar rechts.

zelfde geweest?
Nee, ik had een dame die aan het rechterraam zat, kamer was trap af.
Ik zoek deze week nog eens naar jouw mevrouwtje. Je hebt me nieuwsgierig gemaakt.
 
Het is voor mij nog steeds onduidelijk aan welke kant ze zit. En van welke kant je stoofsteeg komt binnenlopen. Is dat van de kant van de sexwinkeltjes of van de kant van het cafe. En als je dan van 1 van deze kanten binnen komt lopen waar zit zij dan aan welke kant?
 
Vanaf de kant met de kroeg op de hoek. Heb je rechts dus de kroeg en dan de 1e kamer daarna aan je rechterhand dus.
Die Jennifer die ik in beeld heb (maar het kan zijn dat de topicstarter iemand anders bedoelt) stond vroeger in 1 van de 3 kamers er tegenover.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan