Stoppen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben pas beginnen wandelen als ik door een accident niet meer kon wandelen, de jonge heer doet het niet meer maar de complimenten over mijn tong worden rijkelijk gestrooid, niet alleen verbaal 😜

Ik doe nog wel even door.

Maar eerlijk is eerlijk, de grote bedragen zetten me telkens aan het twijfelen bij de geldautomaat... Die twijfels zijn snel terug weg als ze schokkend op mijn gezicht ligt 😅
 
Respect voor een ieder die weloverwogen het besluit kan nemen om te stoppen.

Voor mij voelt het nog altijd als een primaire levensbehoefte, waardoor ik eerder op allerlei andere dingen zou bezuinigen dan dat.

Feitelijk doe ik dat zelfs onbewust al op een paar punten, om er maar voor te zorgen dat ik zeker twee keer per maand kan gaan.

Mocht ik aan de bedelstaf raken en niet meer kunnen wandelen, dan heeft het leven voor mij vrijwel alle zin verloren.

Dus oprecht knap als je wel dat deel van je leven kunt afsluiten.
 
In plaats van te bezuinigen zou je het ook anders kunnen benaderen. Zorgen dat de inkomsten omhoog gaan. Dan is het ook opgelost.

Dit is geen verwijt naar niemand hier, maar heel veel mensen zeggen altijd ik heb het druk en geen tijd, maar ze hangen wel iedere avond 3 a 4 uur voor de tv. Daar gaan je inkomsten niet van omhoog. Ik zou dat niet kunnen. 1 uur af en toe is al veel voor mij.
 
In plaats van te bezuinigen zou je het ook anders kunnen benaderen. Zorgen dat de inkomsten omhoog gaan. Dan is het ook opgelost.

Dit is geen verwijt naar niemand hier, maar heel veel mensen zeggen altijd ik heb het druk en geen tijd, maar ze hangen wel iedere avond 3 a 4 uur voor de tv. Daar gaan je inkomsten niet van omhoog. Ik zou dat niet kunnen. 1 uur af en toe is al veel voor mij.
Meer inkomsten zou betekenen meer werken, Ik kijk juist uit naar de dag dat ik kan stoppen met werken. :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
In plaats van te bezuinigen zou je het ook anders kunnen benaderen. Zorgen dat de inkomsten omhoog gaan. Dan is het ook opgelost.

Dit is geen verwijt naar niemand hier, maar heel veel mensen zeggen altijd ik heb het druk en geen tijd, maar ze hangen wel iedere avond 3 a 4 uur voor de tv. Daar gaan je inkomsten niet van omhoog. Ik zou dat niet kunnen. 1 uur af en toe is al veel voor mij.
Dat is heel makkelijk gedacht sommige mannen werken al 40 uur per week en dan wil je dat ze nog meer uren gaan maken om deze dure hobby in stand te houden. Beter zorgen we met z'n allen voor dat de prijzen omlaag gaan door de dure dames te vermijden. Sommigen van ons betalen alles wat de dvp's hen vragen en deze heren zorgen ervoor dat de prijzen onnodig duur worden. Het is een kwestie van nee zeggen maar sommigen kunnen geen nee zeggen en blijven het domweg betalen, zo help je je eigen hobby om zeep en ook die van anderen.
 
Laatst bewerkt:
Ik stop met wandelen.
De lusten wegen niet langer op tegen de lasten.
In deze tijd waarin alles duurder word is dit her eerste om op te bezuinigen.
Ik snap wat je bedoelt. De dames vragen steeds hogere prijzen terwijl de dienstverlening ondermaats blijft of is. Steeds vaker sta ik na afloop van een bezoek op straat met de gedachte "was dit m'n geld nou waard?"
Maar toch kriebelt het regelmatig en ga dan toch weer op pad. Ben al een tijdje op zoek naar een goed en vast adres in de buurt. Nederlandstalig, leeftijd onbelangrijk, met gfe-gehalte. Helaas nog niet gevonden. Tips zijn uiteraard welkom.
 
Ik snap wat je bedoelt. De dames vragen steeds hogere prijzen terwijl de dienstverlening ondermaats blijft of is. Steeds vaker sta ik na afloop van een bezoek op straat met de gedachte "was dit m'n geld nou waard?"
Maar toch kriebelt het regelmatig en ga dan toch weer op pad. Ben al een tijdje op zoek naar een goed en vast adres in de buurt. Nederlandstalig, leeftijd onbelangrijk, met gfe-gehalte. Helaas nog niet gevonden. Tips zijn uiteraard welkom.
Dat vind ik ook, en denk dat zo,n dame moeilijk te vinden is.
Wat de dames ook zeggen, de meesten doen het toch puur voor het geld.
En er zijn er bij die je zo snel proberen weg te werken, waarschijnlijk omdat ze geen klik voelen.
Wees dan eerlijk en zeg het gewoon ipv de volle mep aan te nemen en de klant zo snel mogelijk weg te werken.
Heb dit regelmatig mee gemaakt maar om gezeik te voor komen het maar geaccepteerd.
Daarom maar besloten er maar definitief mee te stoppen.
 
Dat vind ik ook, en denk dat zo,n dame moeilijk te vinden is.
Wat de dames ook zeggen, de meesten doen het toch puur voor het geld.
En er zijn er bij die je zo snel proberen weg te werken, waarschijnlijk omdat ze geen klik voelen.
Wees dan eerlijk en zeg het gewoon ipv de volle mep aan te nemen en de klant zo snel mogelijk weg te werken.
Heb dit regelmatig mee gemaakt maar om gezeik te voor komen het maar geaccepteerd.
Daarom maar besloten er maar definitief mee te stoppen.
Dat ze het voor het geld doen begrijp en accepteer ik. Maar ik zou het fijn vinden als ze laten merken er zelf ook van te genieten. Dat er interactie is. Dan kom ik terug en kan het een vast adres worden.
 
Ik denk dat echt stoppen met wandelen je dit in alle stilte doet niet door hier op het forum te komen schrijven. Schrijven is makkelijk, doen en echt ermee stoppen is iets helemaal anders. Zelfs al ga je maar 1 keer om de paar maanden, dan ben je niet gestopt. Echt stoppen is nooit meer gaan. Echt stoppen is ook niet meer wandelen, niet meer zonder te neuken een raambuurt bezoeken, ook dat moet je stoppen. Want anders voor je het weet loop je weer binnen. En waarom moet je stoppen? Die vraag moet je stellen voor je echt wilt stoppen. Minderen is misschien beter dan stoppen. Wandelen heeft je gemaakt tot wie je bent geworden. Daar mag je best trots op zijn. Een rijke levenservaring die je de rest van je leven meeneemt.
 
Ik snap wat je bedoelt. De dames vragen steeds hogere prijzen terwijl de dienstverlening ondermaats blijft of is. Steeds vaker sta ik na afloop van een bezoek op straat met de gedachte "was dit m'n geld nou waard?"
Maar toch kriebelt het regelmatig en ga dan toch weer op pad. Ben al een tijdje op zoek naar een goed en vast adres in de buurt. Nederlandstalig, leeftijd onbelangrijk, met gfe-gehalte. Helaas nog niet gevonden. Tips zijn uiteraard welkom.
Ik begrijp jou verhaal zo denk ik ook vaak .maar de dames werken als een magneet . En probeer maar eens van die gedachten dan af te komen 😅
Ik blijf doorgaan tot ik geen zin meer heb erin.
In het kader van bezuinigen: ben van 2x 1 uur per maand naar 2x 30 min per maand gegaan.
Dus je moet het spelletje ook aan passen met de dames ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan