Recensie Stoute meid, Roosendaal 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoeveel mannen waren er en is ze actief? Wat doet ze allemaal? Ik wil ook een afspraak maken voor woensdag…
 
Ja precies, ben vooral benieuwd naar de drukte omdat het zolang is, ben al vaker op gb geweest en dat was je alleen of met z'n 2en…
 
Hij schrijft geen review zoals beloofd maar vraagt wel per PM of ik woensdag kom...
Dit Van de Pm was gewoon uit nieuwsgierigheid . Niet meer en niet minder ;) mogelijkheden zijn er genoeg meerder hoogtepunten dat ten eerste, ze doet geen anaal , ze pijpt wel lekker Zonder en je mag dr Geile Bekkie zovaak en zo vol spuiten als je zelf wilt :) pijpen kan ze overheerlijk en slikenn doet ze ook, ze geniet er ook echt van als je er langdurig beft/ likt. Je mag er overigens zovaak en zoveel mogelijk penetreren met je vingers En niet te vergeten je lul
 
Hoezo nieuwsgierigheid?
Ik heb geen enkele interesse en heb ook die indruk niet gewekt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, maar lag niet aan haar. Mail contact gehad dat verliep goed en netjes, alleen ik werd verhinderd. Maar ik ga er zeker een andere keer heen
 
Zo te zien mogelijkheden genoeg. Staat alweer een nieuwe datum op Sexjobs (10 nov)
 
Iemand al geweest? Twijfel om overmorgen te gaan (is wel goedkoop, maar niet echt in de buurt).
 
Ze pakken wel goed door in ieder geval. Volgens mij kun je elke week 3 keer langs gaan als je zin hebt
 
Is er echt helemaal niemand geweest die kan zeggen hoe het daar is? Ik ga toch maar een afspraak maken ben toch wel benieuwd..
 
Is er echt helemaal niemand geweest die kan zeggen hoe het daar is? Ik ga toch maar een afspraak maken ben toch wel benieuwd..
En toen was het weer stil….. 🤣
Ben ondertussen toch wel erg benieuwd of hier ooit een echte recensie gaat komen met details van het verloop van de middag.
 
Was prima geregeld, je komt binnen betaald en komt bij haar in de woonkamer. Relaxte sfeer. Waren nog 2 mannen met haar bezig. Ze is actief en laat veel toe. Pijpen is goed en diep terwijl ze geneukt wordt door een ander. Kan ff op de bank zitten om bij te komen. Al met al prima gangbang.
 
veel plezier dan..maar aangezien het postuur van mevrouw...njaaah..ik denk dat ik oversla...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan